7 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou proberen de bedtijd wat te vervroegen. Je zegt dat het nu 2 dagen zo is. Is er misschien iets veranderd? Andere dingen/mensen gedurende de dag? Grote ontwikkelingen? Krijgt ze tanden? Kan ze haar ontlasting goed kwijt? Het kan ook zijn dat de verlatingsangst nu de kop op begint te steken.

2 jaar geleden

zou ook deze kunnen zijn, hier ook gecorrigeerd 8 maanden namelijk en precies dezelfde ' problemen ' ik ga dus gauw slapen want ik verwacht weer een dramanacht!

2 jaar geleden

Mijn zoontje was maandag gecorrigeerd 8 maanden en de nacht van dinsdag-woensdag was echt een en al drama. Inderdaad keihard huilen een periode van de nacht, maar ook klaarwakker en energiek andere periode van diezelfde nacht. Wonder boven wonder heeft hij deze nacht wel heel goed geslapen. Maar dit en wat jij omschrijft, hangt zeker samen met sprong 6, wat rond de 8 maanden is.

2 jaar geleden

Hier ook een tijdje gehad. Soms paar nachten achterelkaar, soms weer een paar nachten niet. Ineens heel hard huilen en bij oppakken direct rustig. Zodra we hem dan weer in bed wilde leggen was het ook meteen weer drama. Hebben hem toen maar tussen ons in gelegd, maar dan ging hij vrolijk spelen.. na een tijdje ging hij wel weer slapen, maar relaxed was het niet voor onze nachtrust. Gaat nu overigens alweer een hele tijd goed. Het zijn fases denk ik

2 jaar geleden

Hier was heel sprong 6 ook een drama. De ene nacht ok, maar de meeste een hel. De ene nacht klaarwakker en spelen, de andere nacht keihard huilen. Geen touw aan vast te knopen wat het probleem was. Nu aan het einde van de sprong lijkt het weer wat rustiger. Soms nogsteeds een dag ertussen dat ze in ene niet te genieten zijn. Kan niet wachten tot alle sprongen voorbij zijn 🥴

2 jaar geleden

Reactie op RLY

Hier was heel sprong 6 ook een drama. De ene nacht ok, maar de meeste een h ...
Dat is hier ook. Alleen kiest onze dame er voor dat als papa de nacht er niet is (afgelopen weekend vriendenweekend en daarvoor een aantal nachtdiensten vanaf de sprong) heel de boel op stelten te zetten en mij in de nacht compleet leeg te zuigen waardoor ik overdag echt geen fluit waard ben. Zodra mijn man wel weer thuis is dan zijn de nachten nog kut maar dan slaapt ze vaak van 12 tot 4 door😵 tenminste nog iets. Ze is tijdens de sprong gaan ontdekken dat op de buik slapen wel heel erg fijn is dus mama maar even haar bezorgdheid opzij moest zetten haha. Nu ze in de nacht laat zien dat ze gewoon naar de rug kan dan vind ik dat prima haha. Nog iets meer dan 2 weken en dan zou ie over moeten zijn dus nu maar hopen dat we langzaam maar zeker weer in de mooiere momenten komen waar mevrouw lekker slaapt zowel overdag als de nacht en heerlijk verder kan rond kruipen 💕

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Dat is hier ook. Alleen kiest onze dame er voor dat als papa de nacht er ni ...
Haha ook dat herken ik hier! Mijn man is een paar dagen in de week de dagen en nachten weg voor werk. Het lijkt wel alsof het dan allemaal veel moeizamer gaat en zwaarder is 🥴. Hij zegt dat ze mijn spanning voelen haha. Hopenlijk snel betere nachten want het zuigt je idd leeg 🙈.