23 Reacties
2 jaar geleden
Morgen 9 maanden, vandaag voor t eerst naar het kdv. Toch even gehuild. Het gaat allemaal zo snel !
2 jaar geleden
geboorte begon trouwens de op de 5e sept, dat was de uitgerekende datum maar de 7e kwam meneer de planeet opgekropen
ik heb altijd op de 5e van de zoveelste even soort raar moment van stilstaan en nu weet ik waarom haha
maar echt wat bizarrio snel gaat het he.. nog maar één zomertje en dan zijn ze 1
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Morgen 9 maanden, vandaag voor t eerst naar het kdv. Toch even gehuild. Het ...
ahh ging het goed? 😘
2 jaar geleden
Jaa hier volgende week. Voelen jullie je ook alweer een beetje meer jezelf? Ik wel!
2 jaar geleden
Reactie op Joanna1988
Jaa hier volgende week. Voelen jullie je ook alweer een beetje meer jezelf? ...
Nog niet helemaal, vraag me af of dat ooit nog wel weer terug komt.
Ik kan het soms gewoon echt helemaal zat zijn, ben ik snel geïrriteerd. Zin om te janken dan en ben en blijf moe! Maar buiten dat gaat het goed 💖
2 jaar geleden
Eerlijk toegegeven. Op zware en sommige momenten dacht ik, hoelang duurt dit nog?
Het is met vlagen erg pittig geweest, maar dat is grotendeels nu wel geweest. Het hoort er ook bij. Elke dag is ook zoveel genieten en een cadeau!
We mogen heel trots zijn op deze 9 maanden (eigenlijk al inmiddels 18 maanden, zwangerschap inclusief) prestatie! 🥰
2 jaar geleden
Jup hier ook kleine van 9 maanden. Helaas nog niet ontzwangert want ben alweer 23 weken zwanger 🤣
Oepsssss🙈
2 jaar geleden
Reactie op Joanna1988
Jaa hier volgende week. Voelen jullie je ook alweer een beetje meer jezelf? ...
Nope alweer 18 weken zwanger, kan niet wachten tot ik mezelf weer ben! 😂
2 jaar geleden
Vandaag precies 37+5 op deze wereld. Voor mijn gevoel is hij al veel langer bij ons dan dat ik zwanger was!