72 Reacties
5 jaar geleden
Wat leuk! Ik zit nu ook in de 9 weken! Misselijkheid lijkt wat minder te worden, maar komt met vlagen wel heftig terug. En het kokhalzen om niks houdt ook nog niet op haha. Maar verder ben ik blij dat de ergste misselijkheid over is. Ik kan weer normaal eten 😜
De eerste echo heb ik vorige week gehad, 2 maart voor de 2e echo 💕
5 jaar geleden
Same here! Ook ruim 9 weken en de klachten worden minder!! Succes met je eerste echo, heel bijzonder moment 😍
5 jaar geleden
Ik ben nu 9+1 en helaas al 3 weken dag in dag uit veel braken... (ondanks maximale dosering medicatie). Ik merk wel dat nu mijn vermoeidheid minder wordt dus ik hoop dat ik snel dagen heb dat ik geen enkele keer meer hoef te braken (of slechts 1 keer daar zou ik ook al blij mee zijn ipv 5-10x 😂) maar ik vind het lastig om positief te blijven... ben ook al 2 weken ziek thuis van werk. Ook op 2 maart de termijnecho!! 😊
5 jaar geleden
Ik ben nu 9+3. Misselijkheid heb ik weinig last van gehad, alleen tussen 17-19uur. Maar de slapeloosheid wordt voor mijn gevoel erger.. Hoop enorm dat dit gaat afnemen binnenkort. 🙏🏻🙏🏻
5 jaar geleden
Ik ben vandaag ook 9 weken! 2 februari voor de eerste echo geweest en mag 2 maart terug voor termijnecho. Ik heb 0 klachten dus ik vind het soms ook wel spannend of het allemaal wel goed gaat ofzo. Ik weet dat ik hier juist heel erg mee bof maar het is soms toch spannend ofzo.. Kijk echt uit naar 2 maart!!
5 jaar geleden
Ik ook 9 weken vandaag! Ik ben wel echt heel misselijk nog steeds en ook de vermoeidheid kickt heel erg in nu. Dus ben benieuwd hoe dat verloopt komende tijd. 1 maart heb ik de termijn echo
5 jaar geleden
Ik ben vandaag 9+4. De misselijkheid is helaas nog niet minder.. ondanks medicatie etc.
1 maart heb ik de 2e echo.
5 jaar geleden
Hier 9+4 en zo misselijk en overgegeven dat ik sinds woensdag emesafene heb gekregen. Dat werkt gelukkig echt heel goed! Vandaag voor het eerst in 2 weken buiten gelopen met manlief en dat is teveel geweest waardoor ik nu enorm banden/buikpijn heb 😅 maar was wel fijn om weer buiten te zijn! A.s woensdag 3e echo (termijnecho) normaal zou dat de 2e zijn maar vanwege veel spugen en afvallen kregen we een extra echo. Hoop dat t snel beter gaat 😉