367 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Kirs89

Hoi! Ik zou niet te veel inkopen. Mijn kindje reageert bijvoorbeeld heel er ...
Ja dat is inderdaad een goede tip! Ik heb sowieso begrepen dat Zwitsal toch wel vaak irritatie opwekt bij kindjes die ook maar een beetje gevoelig zijn. Ik heb wel neutral groots ingeslagen ivm eczeem bij mijn partner. Dit zijn wat veiligere merken. (Voor de poepluiers gebruik in de sensitive doekjes van Pampers 🤭🤣).

2 jaar geleden

Reactie op Ntjmv

Ik verwacht mijn eerste kindje dus ben nog helemaal niet thuis in de aanbie ...
Precies wat kirs89 zegt. AH heeft de 4packs zwitsaldoekjes regelmatig 1+1 dus 8 pakjes voor 9.99 euro. Luiers van etos en kruidvat eigen merk mag je 1 op 1 ruilen voor grotere maat. Maar let op maat 0, 1 en 2 zijn niet zomaar te ruilen voor 3 en groter. Tevens letten ze bij etos op de productiedatum. Dus sla ze niet te vroeg in.

2 jaar geleden

Reactie op Ntjmv

Ik verwacht mijn eerste kindje dus ben nog helemaal niet thuis in de aanbie ...
Wat Kirs89 zegt is een goede, even uittesten wat voor je kindje werkt. Deze website kan je misschien helpen in je keuze met welke doekjes je zou willen starten 🙂 https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/wat-zit-er-in-babydoekjes

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Wat Kirs89 zegt is een goede, even uittesten wat voor je kindje werkt. Deze ...
Dit! Ongeloofelijk maar waar: er zit heel veel troep in babyproducten, ook in de bekende merken helaas :(

2 jaar geleden

Je hebt een artikel van een dermatoloog (Jetske Ultee) over goede babyproducten. Of in ieder geval de producten met zo min mogelijk troepjes. Van dure tot goedkope opties. Zo hebben wij veel van kruidvat eigen merk. Onze zoon heeft veel eczeem en dat maakt het niet erger (dat doet zwitsal absoluut wel). Zou nog steeds kunnen dat je kindje er niet helemaal tegen kan, maar het gaf mij wel een richtlijn. https://www.dr-jetskeultee.nl/productadvies-babyhuidverzorging/

2 jaar geleden

Bol.com

2 jaar geleden

Vitamine d druppels dagravit 50% ook bij bol.com

2 jaar geleden

Luieremmer 50%. Bol.com

2 jaar geleden

Bol heeft nou actie op o.a. Zwitsal producten maar als je de grootverpakking nu op kruidvat koopt (bijvoorbeeld 6x zeepvrije wasgel of 6x shampoo) dan ben je daar veel goedkoper uit. 50%korting op de grootverpakkingen en de rest 2de halve prijs.

2 jaar geleden

Etos - Naif 1+1

2 jaar geleden

As week

2 jaar geleden

As week

2 jaar geleden

Leuke bday cadeaus

2 jaar geleden

As week

2 jaar geleden

Flitsdeal bij bol.com. is voor heel kort de deal.

2 jaar geleden

Mooie aanbieding bij bol.com. Op hun website staat er geen plaatje bij, maar we hebben het er op gewaagd en het is 'em echt en de Nederlandse versie.

2 jaar geleden

Alleen vandaag 50% korting bij bol.com op alle duurzame babyartikelen

2 jaar geleden

Morgen baby dagdeals bij Kruitvat. Alleen woensdag 1 juni.

2 jaar geleden

Bij kruidvat: naif is 50% en daarna nog een keer 1 x 30% eraf ipv 55 euro betaalde ik 19

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Morgen baby dagdeals bij Kruitvat. Alleen woensdag 1 juni.
Zo snel uitverkocht alles . 3 x in winkelmand gelegd en bij afrekenen weer een ding uitverkocht 😶