367 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Renuka Rabecca

Ik zie op bol.com veel deals deze week van Maxi Cosi, Pampers, Jollein, Nai ...
Ah thnx goeie tip!

3 jaar geleden

Zwangerschapskleding op zalando lounge

3 jaar geleden

Voor de koopjesjagers onder ons. Zelf al voorzien van een mooie wagen. Mocht je nog een goede zoeken check 👇🏻 https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-zelia-wandelwagen-nomad-blue-2018/9200000087286427/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Kruitvat
de newborn luiers van kruitvan van 0-2 ruiken heel erg naar plas als t kindje geplast heeft

3 jaar geleden

Reactie op kerstwonder

de newborn luiers van kruitvan van 0-2 ruiken heel erg naar plas als t kind ...
Welke raad je dan wel aan. Het is mijn eerste en ik zou wasbaar gaan maar dil toch ook wegwerp in huis voor mocht ik het me tijdens de kraamweek nog niet helemaal kunnen opbrengen of een wasje vergeten of het werkt niet naar behoren..

3 jaar geleden

Reactie op kerstwonder

de newborn luiers van kruitvan van 0-2 ruiken heel erg naar plas als t kind ...
Maar ik bedenk me me ook net, als t kindje geplast heeft, verschoon je toch dus geeft dit dat je het dan ruikt? Dan weet je toch wanneer je moet verschonen? Of bedoel je dat het ‘s nachts echt niet handig is?

3 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Maar ik bedenk me me ook net, als t kindje geplast heeft, verschoon je toch ...
klopt, alleen dat je de luier van een afstand ruikt is niet normaal. mijn zus heeft net n kleine en is overgestapt naar jumbo eigenmerk luiers en nergens geen last meer van. het is niet normaal dat je je de urine van een afstand ruikt. dat je vaak verschoond is normaal maar urine van een afstand ruiken hoort niet.

3 jaar geleden

Reactie op kerstwonder

klopt, alleen dat je de luier van een afstand ruikt is niet normaal. mijn z ...
Jumbo.. ik zoek het eens op. Bedankt. Dat is een keten in Nederland zeker. Ik ben Belg maar kijk eens of het hier ook te vinden is. Ik hoorde altijd zeer goede reacties over de kruitvatluiers, misschien newborn niet dan.

3 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Jumbo.. ik zoek het eens op. Bedankt. Dat is een keten in Nederland zeker. ...
Wij gebruiken Pampers Premium Protection en zijn daar erg tevreden over. Lijken in eerste instantie een stuk duurder dan kruidvat bijvoorbeeld maar zijn vrijwel altijd wel ergens in de aanbieding (in NL althans). Daarnaast zou ik adviseren om niet gelijk teveel in te slaan. Pas in de praktijk kom je er achter welk merk je fijn vind. Pasvorm verschilt ook per merk dus hangt ook af van je kindje wat fijn zit.

3 jaar geleden

Reactie op kerstwonder

klopt, alleen dat je de luier van een afstand ruikt is niet normaal. mijn z ...
Verschilt ook per kindje. Wij hadden het bijvoorbeeld bij bumblies luiers van de plus, onze dochter kreeg er luieruitslag van en stonk heel erg naar urine terwijl mijn schoonzusje ze naar alle tevredenheid gebruikt bij haar zoon. Zo gebruiken wij pampers en zijn er weer mensen die daar niet tevreden over zijn en het snel naar urine vinden ruiken. Luiers blijft altijd even proberen wat fijn past. Sowieso qua pasvorm voor je kindje maar ook wat je zelf fijn vindt in gebruik.

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij gebruiken Pampers Premium Protection en zijn daar erg tevreden over. Li ...
Dus nog niet teveel op aanbiedingen ingaan als ik je goed begrijp😅. Deze zijn vaak per grote hoeveelheid

3 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Dus nog niet teveel op aanbiedingen ingaan als ik je goed begrijp😅. Deze z ...
Nee, zou ik echt niet doen. Sowieso niet, want je hebt nog geen idee hoe lang ze in een bepaalde maat zitten (geldt voor zowel luiers als kleren). Als je van te voren een klein pak Pampers en een klein pak kruidvat koopt kom je er snel genoeg achter wat prettig is en luiers zijn over het algemeen snel genoeg bij gehaald.

3 jaar geleden

Vanochtend naar de zeeman gegaan. Organic cotton spullen, voedingskussen en hoes noem maar op. Allemaal voor een mooi prijsje en een goed kwaliteit. Zeeman rondje is zeker een aanrader.

3 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Welke raad je dan wel aan. Het is mijn eerste en ik zou wasbaar gaan maar d ...
Voor je kraamweek zou ik papieren Luiers gebruiken. Iig als je wasbaar wilt juist omdat er geen gifstoffen in zitten enz? Hier fan van naty baby in de kraamweek en daarna wasbaar :) die eerste poep enz is echt heel vies plakkerig. Dus dan is papieren Luiers fijn/makkelijk 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Roxxxiejjj

Voor je kraamweek zou ik papieren Luiers gebruiken. Iig als je wasbaar wilt ...
Voornamelijk voor de afvalberg. Daarnaast de kost en geen gifstoffen zijn natuurlijk mooi meegenomen😁. Dank je voor de tip

3 jaar geleden

Niet per se een aanbieding, maar Babydump in Spijkenisse heeft leegverkoop ivm verhuizing. Wij hebben een Maxi-Cosi showmodel voor een mooie prijs gekocht. Naast goedkopere showmodellen zijn alle producten in de winkel -15%

3 jaar geleden

Alleen nog vandaag.

3 jaar geleden

Mamalicious is in de aanbieding bij Zalando Lounge. Ik had een jurkje ergens anders gezien maar nog niet besteld en nu van €40 voor €14,50 🤑

3 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/uitverkoop-prenatal-o1djon

3 jaar geleden

Bij de prenatal as week weer veel voordeel op speelgoed, kinderwagens, rompertjes, nachtkleding draagdoeken en meer