367 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ben vandaag even gaan kijken maar is echt een slap ding 🙈 lijkt wel of ...
Ik had mn schoonmoeder gevraagd mee te nemen (die staat altijd om 8 uur in de winkels ahaha!) Ga er vanavond voor t eerst mee slapen ben benieuwd vond hem ook een beetje zacht voelen ja!

3 jaar geleden

Reactie op Melanyyy

Ik had mn schoonmoeder gevraagd mee te nemen (die staat altijd om 8 uur in ...
Haha wat lief van haar! Hoe is het bevallen? Ik kan na werk altijd nog even langs de Lidl rijden mocht je nu heel enthousiast zijn 😜🙈

VRIEND

3 jaar geleden

Haha wat lief van haar! Hoe is het bevallen? Ik kan na werk altijd nog eve ...
Ja super lief! Heb er vannacht mee geslapen en het beviel me beter als ik dacht. Doordat die niet te Dik was kon ik hem een beetje vormen zeg maar! Dus ik ben overtuigd. Denk naar mate je buik groter wordt het wel echt fijn is dat die niet te Dik is! Ik ben enthausiast haha!

3 jaar geleden

Leuke tip: Bij kwantum hebben ze erg leuke wanddoeken! Zijn best groot en niet duur😉

3 jaar geleden

Prenatal dit weekend.

3 jaar geleden

Mocht iemand zitten denken om een tula draagzak te kopen. Bij draagzak.nl hebben ze showmodellen voor een heel mooi prijsje! En ze zien er echt als nieuw uit! 😱

3 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/leegverkoop-babydump-spijkenisse-ZDNGKK

3 jaar geleden

Wibra heeft opruiming. Vooral winter spul.

3 jaar geleden

Bij Kruidvat is de Zwitsal 1+1 gratis 🤞😍🛁

3 jaar geleden

Zojuist deze ontvangen van de wehkamp! Van 189,- voor 109,-!

3 jaar geleden

Iemand tips welke luier aanbiedingen de beste zijn? Moeten we vooral wachten op 1+1 acties of hebben ze dat nooit bij luiers ? (Newby haha)

3 jaar geleden

Iemand tips welke luier aanbiedingen de beste zijn? Moeten we vooral wachte ...
Heb bij kruitvat al vaker 2+2 zien voorbijkomen van pampers of van het merk van kruitvat. Ik ben nog maar een goeie 22 weken van mijn eerste kindje en dus geen ervaring met welke luiers ik fijn vind. Ik ga denk ik enkele merken proberen in het begin en dan naar aanbiedingen uitkijken. Het lijkt me zonde om een heel pak luiers te kopen, ookal is dat t in aanbieding en ze dan niet fijn te vinden. Overigens wil ik combineren met zoveel mogelijk wasbare luiers dus zou ik eerst bekijken wat ik zo ‘verbruik’ vooraleer ik pakken en pakken van 1 maar bestel🙈

3 jaar geleden

Iemand tips welke luier aanbiedingen de beste zijn? Moeten we vooral wachte ...
Op luierinfo.nl kun je elke week per merk zien waar de luiers in de aanbieding zijn. Ik zou van te voren niet te veel inslaan, het is echt per kind verschillend welk merk goed zit.

3 jaar geleden

Top, bedankt dames ! Klopt, dan houd ik het gewoon in de gaten en gaan we eerst wat merken uitproberen 😊

3 jaar geleden

Bij de aldi, vanaf volgende week zaterdag!

3 jaar geleden

Iemand tips welke luier aanbiedingen de beste zijn? Moeten we vooral wachte ...
Zoals eerder gezegd is dat verschillend voor iedereen. Ik vindt het Kruidvat eigen merk niet fijn omdat ze bij mijn kids veel door lekten. Heb wel flink wat Pampers ingeslagen omdat ik weet dat ik die fijn vindt.

3 jaar geleden

Iemand tips welke luier aanbiedingen de beste zijn? Moeten we vooral wachte ...
Wij vinden luiers van Kruidvat erg fijn. Wel de 'droog en vertrouwd', die nieuwe zijn niet zo fijn. Ook luierbroekjes niet, maar die gebruiken wij toch nooit. Luiers kopen wij bij Kruidvat nooit zonder aanbieding.

3 jaar geleden

Bij de nettorama zijn Pampers altijd 5 euro per pak jaar aanbieding

3 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Wij vinden luiers van Kruidvat erg fijn. Wel de 'droog en vertrouwd', die n ...
Altijd luiers uitproberen voordat je groot inslaat. Mijn zoontje kreeg bijvoorbeeld uitslag van de Kruidvat luiers. Kinderen van mijn vriendin hadden daar geen last van. Maar die kregen in de nacht alleen een pamper luier omdat die wat meer zou opnemen. En overdag was zij erg tevreden over de Kruidvat luiers. Verschilt gewoon erg per kind.

3 jaar geleden

Deze zijn zo leuk! Heb ‘m zelf ook nog van mijn eerste.