367 Reacties

3 jaar geleden

Zwangerschapskleding bij Zalando Lounge weer :) ik ben weer gezwicht want tsja je wilt er toch leuk bijlopen en shinen met je dikke buik 😅

3 jaar geleden

Zonder matrasje

3 jaar geleden

Bij bol.com hebben ze momenteel hele goeie aanbiedingen op verschillende soorten billendoekjes en luiers. Zeker de moeite waard om ff te bekijken!

3 jaar geleden

Bij https://www.kruidvat.nl/ vandaag korting op verschillende baby accessoires.

3 jaar geleden

Reactie op El707

Zwangerschapskleding bij Zalando Lounge weer :) ik ben weer gezwicht want t ...
Hoe vind je zwangerschapskleding bij zalando lounge? Ik kom er niet uit..

3 jaar geleden

Reactie op Renuka Rabecca

Zonder matrasje
Dit is om te verschonen toch? Ziet er mooi uit maar de combi met dunne babypoep lijkt me niet ideaal ;D

3 jaar geleden

Reactie op carolien7891

Hoe vind je zwangerschapskleding bij zalando lounge? Ik kom er niet uit..
De actie is (al)weer voorbij. Altijd voor 4 of 5 dagen en dan een tijdje later pas weer.

3 jaar geleden

Luiers 1 + 1

3 jaar geleden

Reactie op wave

Dit is om te verschonen toch? Ziet er mooi uit maar de combi met dunne baby ...
Klopt het kan als een verschoningsmandje. Het heeft een lagere rand dan die van de prenatal. Nee lijkt mij ook niet handig maar wel heel mooi

3 jaar geleden

Gouden tip download de luierapp

3 jaar geleden

Reactie op Isalline

Gouden tip download de luierapp
Wat voor iets is dat?

3 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Wat voor iets is dat?
Een app waar je constant alle aanbiedingen van luiers krijgt en dat kun je dan bestellen goeie besparingstip

3 jaar geleden

Alle Aerosleep met 15% korting bij Bol.com https://www.bol.com/nl/p/aerosleep-essential-pack-2-in-1-matras-3d-matraseschermer-bed-120-x-60-cm/9200000127102738/?bltgh=jCGQXPHZ5Ytu5lviz-BAcg.2_9.11.ProductTitle%3Futm_source%3Dsocial&utm_medium=Aerosleep_Advertising&utm_campaign=Bol7daagse&fbclid=IwAR1lz-SDNS9ltg4E44GxvYiOeHNRMIKqO_RBAxxw1O3Fxm_iPqwmn8q4Lp4

3 jaar geleden

Ik koop altijd m’n luiers via luierinfo.nl altijd de laatste aanbiedingen. Maandboxen via wehkkamp Amazon of bol zijn hier favoriet

3 jaar geleden

Nu Stokke tripp trapp bij zowel prenatal, als babydump als babypark met minimaal 10% korting. Tipje: let even op bij babydump, daar is ook een mooie set met baby sit en tray als goeie combiprijs te halen. Wij hebben m net besteld 😄!

3 jaar geleden

Reactie op ChaiT

Nu Stokke tripp trapp bij zowel prenatal, als babydump als babypark met min ...
Goede tip! Eindelijk eens een goede aanbieding op stokke. 😃 wij hebben de aanbieding bij babydump met babysit en gratis tray gelijk besteld 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de stoel van hauck. Scheelde sowieso al heel erg met Stokke!

3 jaar geleden

Reactie op MadameM

Goede tip! Eindelijk eens een goede aanbieding op stokke. 😃 wij hebben de ...
Ik heb even gekeken ! Als ik het goed begrijp zit er bij die aanbieding dus de babyset en het blad bij in ?

3 jaar geleden

Reactie op hallobaby3

Ik heb even gekeken ! Als ik het goed begrijp zit er bij die aanbieding du ...
Ja klopt. Wij hebben de set gister gekocht. Mooie aanbieding💞🤰🏼

3 jaar geleden

Reactie op ChaiT

Nu Stokke tripp trapp bij zowel prenatal, als babydump als babypark met min ...
Ook bij Babypark gratis eetblad bij Stokke met babyset!