367 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lioness_

Jahoor, zeker dat het goedgekeurd wordt. Je kan ook een één persoons matras ...
Voor ons is bed op klossen ook geen doen. Wij hebben een eenpersoons logeerbed. Van kraamzorg mag die ook op klossen zodat controles etc op dat bed kunnen plaatsvinden, en slapen doe ik dan gewoon in m’n eigen bed

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Hou het svp on-topic. Dit topic is er om aanbiedingen met elkaar te delen. Mocht je andere vragen hebben, dan kan je hier een nieuw topic voor openen (als er nog geen ander topic over geopend is). Groetjes, Sanne

3 jaar geleden

Bij Holland and barret hebben ze als weekdeal 50% korting op naïf!

VRIEND

3 jaar geleden

Mamaloes heeft vanaf vandaag ook korting zag ik zojuist.

3 jaar geleden

Op bol.com heb ik een borstkolf besteld van Philips Avent, nu 99 euro en ik krijg van mijn (zilverenkruis) verzekering 75 euro vergoed!

3 jaar geleden

Prenatal heeft ook korting, tot 18 juli geldig😊

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Koopje

3 jaar geleden

Koopje
Reden dat deze billendoekjes in de aanbieding zijn voor zo weinig is omdat men zeer ontevreden is over de kwaliteit. Etos heeft ze onlangs veranderd waardoor veel klanten zijn overgestapt naar een ander merk. Nu wil Etos er vanaf.

3 jaar geleden

Reactie op malin23

Reden dat deze billendoekjes in de aanbieding zijn voor zo weinig is omdat ...
Goed dat je dit deelt

3 jaar geleden

Reactie op malin23

Reden dat deze billendoekjes in de aanbieding zijn voor zo weinig is omdat ...
Ja ik heb ze ook gehad, zijn waardeloos. Zeiknatte doekjes, billetjes van m'n dochtertje kreeg helemaal uitslag ervan. Zal het zeker niet aanraden!

3 jaar geleden

Korting op www.babystyling.nl ! 😍😍

3 jaar geleden

Da 40% korting op Zwitsal producten

3 jaar geleden

Kwam dit tegen, geen aanbieding maar wel interssant. Consumentenbond onderzoek naar billendoekjes: in sommige zitten -raar maar waar- echt stoffen waar je je kind liever niet aan bloot stelt. Gebruik zelf altijd waterdoekjes van Kruitvat, zijn ook goedkoper als je ze online met een hele doos tegelijk besteld. Echt; check even wat je koopt voor je kindje aan verzorgingsproducten, zelfs bekende merken stoppen hun producten soms vol zooi :( https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/wat-zit-er-in-babydoekjes

3 jaar geleden

Reactie op wave

Kwam dit tegen, geen aanbieding maar wel interssant. Consumentenbond onderz ...
Wat fijn deze link!

3 jaar geleden

Reactie op wave

Kwam dit tegen, geen aanbieding maar wel interssant. Consumentenbond onderz ...
Wat fijn dat je dit deelt! Wij gebruiken altijd de Etos sensitive billendoekjes. En die vallen, gelukkig, onder de groene categorie!

3 jaar geleden

Etos billendoekjes

3 jaar geleden

Bij de Kruidvat, wel alleen online.

3 jaar geleden

Prenatal heeft dit weekend 15% extra korting op baby kleding!

3 jaar geleden

Bij babydump, en 20% korting op alle schommelstoelen