367 Reacties

3 jaar geleden

Bij Pharmarket.nl zijn alle naif producten met kortingen

3 jaar geleden

Reactie op Mennos9

Bij de Kruidvat, wel alleen online.
Heb deze vd week bij de action meegenomen voor 6.99

3 jaar geleden

Kruidvat - Zwitsal billendoekjes 3 voor 1! 🤗

3 jaar geleden

Reactie op wave

Kwam dit tegen, geen aanbieding maar wel interssant. Consumentenbond onderz ...
Thanks!!! Bizar dat zwitsal dus geen 1 groene doekjes heeft! 😵 Ik ga dus niet voor zwitsal.. Genoeg betere en goedkopere doekjes. Thanks!

3 jaar geleden

Reactie op ECC

Kruidvat - Zwitsal billendoekjes 3 voor 1! 🤗
oh thanks! meteen even goed ingeslagen 😍

3 jaar geleden

Reactie op Babyno3

Ja ik heb ze ook gehad, zijn waardeloos. Zeiknatte doekjes, billetjes van m ...
Hier helaas ook het geval, dacht probeer het weer maar de billen van me zoontje weer helemaal open tot bloeden toe, wij zijn weer overgestapt naar Zwitsal

3 jaar geleden

Reactie op momofchaos

oh thanks! meteen even goed ingeslagen 😍
Heerlijk! En kleine man krijgt geen open billentjes er van, Luiers vind ik alleen echt bagger van hun

3 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Heerlijk! En kleine man krijgt geen open billentjes er van, Luiers vind ik ...
ja dit zijn de enige doekjes die mijn kleine man kan hebben. wij hebben pampers babydry, love them!

3 jaar geleden

Babystyling.nl heeft sale 😄 Ook La Roudette. Bij Kwantum de Mozesmandjes in de aanbieding.

3 jaar geleden

Reactie op momofchaos

ja dit zijn de enige doekjes die mijn kleine man kan hebben. wij hebben pa ...
Wij gebruiken de luiers van de kruitvat of Etos die sluiten het mooist aan vind ik. Bij Pampers begonnen die zo te stikken als hij had geplast

3 jaar geleden

Reactie op malin23

Reden dat deze billendoekjes in de aanbieding zijn voor zo weinig is omdat ...
Mag ik vragen hoe je aan deze info komt? Ik heb dus net die actie vorige week ingeslagen... en schrik hier een beetje van.

3 jaar geleden

Reactie op Mila69

Mag ik vragen hoe je aan deze info komt? Ik heb dus net die actie vorige w ...
Ik vraag me dat Idd ook af. Mijn zus heeft 2 kinderen en gebruikt ze al Langer als 3 jaar en ze vind gewoon goed.

3 jaar geleden

Ik heb op de site van de consumentenbond gekeken. Zij hebben onderzoek gedaan naar de ingrediënten en de billendoekjes ingedeeld in categorieën. https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/wat-zit-er-in-babydoekjes

3 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Wij gebruiken de luiers van de kruitvat of Etos die sluiten het mooist aan ...
Wat grappig. Hier net andersom. Wij zweren bij pampers omdat we de eigen merken zo enorm vinden stinken als hij heeft geplast

3 jaar geleden

Reactie op hannacb

Wat grappig. Hier net andersom. Wij zweren bij pampers omdat we de eigen me ...
Oh geinig ja wij hadden dat echt alleen bij Pampers nu Etos of kruitvat en nergens geen last van ook niet qua doorlekken ofzo

3 jaar geleden

Niet echt een aanbieding, maar (nog beter) een tip voor leuke gratis spulletjes.. Voor wie nog niet de cadeaubox van Babydump heeft gehaald raad ik zeker aan om deze aan te vragen. Vond het echt de leukste box tot nu toe! Helemaal geen stapels reclames maar echt alleen maar leuke spulletjes waar je ook echt iets aan hebt 😊 Je kunt hem aanvragen via de website en dan ophalen in één van de winkels.

3 jaar geleden

Heeft iemand een goede tip voor een leuke winkel om een commodemandje te kopen? Liefst met beetje handige (vakken)indeling?

3 jaar geleden

Reactie op Fien-1991

Heeft iemand een goede tip voor een leuke winkel om een commodemandje te ko ...
Zoek ik ook inderdaad. Ik heb nu een van 3 sprouts. Deze heeft een model als een gereedschapskist, twee vakken met een verhoogd handvat in het midden. Is wel handig hoor! Ben er alleen op uitgekeken na bijna 3 jaar 😊

3 jaar geleden

Reactie op Fien-1991

Heeft iemand een goede tip voor een leuke winkel om een commodemandje te ko ...
Wij hebben bij de IKEA een metalen 'mandje' gekocht die officieel bedoeld is voor op je bureau. Met 4 vakken (1 grote, 3 kleinere)

3 jaar geleden

Reactie op Mennos9

Niet echt een aanbieding, maar (nog beter) een tip voor leuke gratis spulle ...
Kun je aangeven wat voor spullen hier in zitten? Dat gaat me helpen in m’n overweging om erheen te rijden.