24 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik een voetenzak in de maxicosi plus een jas of trui. In de reiswieg gebruik ik zo een wikkeldeken van jollein dat goed warm is.
4 jaar geleden
In de maxicosi een lekkere warm voetenzak!
En in de ligbak ook gewoon een lekkere warme deken! Soms nog jasje maar soms ook een 2e deken , merk dat hij dat zelf erg prettig vind!
Straks voor de “echte” kou een lekkere warm muts! Ik voel vooral aan hem, liever een dekentje extra dan hem te warm aankleden… daar word hij niet fijner van merk ik!
Wel als tip, ook eens ergens gelezen; ik heb een dekentje in de ligbak gelegt waar hij opligt omdat veel kou van onder komt!
4 jaar geleden
Reactie op FranGhyselinck
Ik gebruik een voetenzak in de maxicosi plus een jas of trui. In de reiswie ...
Dit heb ik ook 👌🏻
4 jaar geleden
Onze zoon heeft heg snel warm. Maar doe hem in de maxicosi een tussen jas aan en ook een dekentje over zijn benen. In de wagen doe ik hem ook een jasje aan en ligt hij in een wikkeldekentje. Meestal slaapt hij ook meteen als ik z'n armpjes erin stop. Heb ook zoon voetenzak voor de maxicosi maar daar komt hij met een bezweet hoofd uit.
4 jaar geleden
Hi, ik kleed mijn zoon sowieso met een rompertje + kousenbroek en dan een broekje en lange mouw tshirt. Soms durf ik ook extra sokken erop aan te doen en dan zijn jasje + dikke muts en warme deken erover. En soms voor het gemak doe ik gewoon zijn kleertjes aan en dan in zijn berenpak (van de h&m) met een dikke muts extra over zijn hoofdje. Waarschijnlijk kleed ik hem te dik.. maar ik vries al dood met een dikke jas en handschoenen dan laatstaan een baby van 11 weken die niet kan praten..
4 jaar geleden
Mijn dochter draagt, zowel in de reiswieg als maxi cosi, een berenpakje in een voetenzak!
4 jaar geleden
Mijn dochter (10 weken) heet romper met korte mouw (dit omdat ik lange mouw vreselijk vin qua aankleden met iets erover) shirt/jurk of trui lange mouw. Daar over haar warme beren jasje. Onder legging sokjes en Slofjes. Sinds deze week heb ik een maxi cosi voetenzak van jollein voor haar dus dan daar in.
4 jaar geleden
Onze dochter is snel warm. Word ook steeds boos in winkels en hysterisch van een mutsje. In de maxi cosi heb ik een voetenzak en daar gaat ze gewoon in haar kleertjes in. Laatst toen het heel koud was deed ik dan nog een extra dekentje. Voor in de wagen heb ik toevallig vorige week een jollein voetenzak gekocht en hierin heeft ze of een dun vestje of gevoerd vestje met een capuchon. Vind de voetenzak in de wagen net wat warmer dan dekentje en lakentje die ze makkelijk af kan schoppen
4 jaar geleden
Reactie op Danielle2710
Mijn dochter (10 weken) heet romper met korte mouw (dit omdat ik lange mouw ...
Uiteraard capuchon en echt koud weer ook mutsje!
4 jaar geleden
In de wandelwagen gebruik ik een schapenwollen vacht omdat veel kou van de grond komt en een voetenzak omdat deze lekker dichtgeritst kan worden zodat hij hem niet van zich af trappelt en een vestje of jasje.
In de maxi cosi een voetenzak, geen jasje en als het echt koud is nog een mutsje.
4 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft aan qua kleding:
Romper lange mouw
Vestje/truitje
Berenjasje
Broekje
Sokjes
Slofjes
Mutsje
In de maxicosi ligt ze in een lekkere warme voetenzak. In de reiswieg heb ik een hoeslakentje en hierover heen een wikkeldeken zodat er niet zo’n kou omhoog komt. En ze ligt onder een lekker dik ledikantdekentje met lakentje. In de draagzak heb ik haar in een berenpakje met nog extra slofjes aan
4 jaar geleden
Ik kreeg als tip om de voetenzak van de maxicosi gewoon in de kinderwagen bak te leggen. Dan liggen ze ook lekker warm van onder af. Ik vind het ideaal :) ik trek haar een dun jasje aan en dan de voetenzak.
4 jaar geleden
Ons kleintje heeft een lange mouwen romper met daarop een lange mouwen truitje of boxpakje aan. Dan een wollen jasje (van Engel) en slofjes (van Donsje, die zijn gevoerd) aan in de maxi cosi. Ik doe daar dan een dekentje overheen. Of ik doe hem z'n beren pakje aan, daar doe ik met dit weer geen dekentje overheen.
In de wagen z'n jasje aan en dan in een wikkeldeken van Jollein. Die doe ik nu tot z'n middel, nog niet helemaal. Hij heeft het altijd best snel heet namelijk 🤗
4 jaar geleden
Oh, onze uk wordt een stuk minder dik ingepakt...
Ze heeft altijd een mouwloze romper met broekje en shirtje aan.
In de wandelwagen krijgt ze dan slofjes aan en een wiegdeken over.
Dat is het eigenlijk, slofjes en een dekentje.
Bij extreme kou misschien een jasje, maar dat heb ik nog niet gedaan.
4 jaar geleden
In de Maxi-Cosi doen we een dun jasje en een deken speciaal voor de Maxi-Cosi, echt een super ding! In de auto is het warm genoeg verder, dus we kleden haar dan niet te warm.
In de kinderwagen doen we een dik jasje met capuchon, een dekentje en de kap tegen de wind over haar onderlijf.
Ons meisje is wel een koukleum, dus we moeten haar altijd flink inpakken.
4 jaar geleden
Reactie op Mom Of 3 Boys
In de wandelwagen gebruik ik een schapenwollen vacht omdat veel kou van de ...
En als je dan bijvoorbeeld zonder jasje in de maxicosi doet en vervolgens ergens heen gaat waar je de wagen nodig hebt? Doe je dan daarna nog jasje aan? Of gewoon in de voetenzak?