13 Reacties

2 jaar geleden

Mijn man is ook een nutteloos wezen in mijn leven

2 jaar geleden

Reactie op samira_11

Mijn man is ook een nutteloos wezen in mijn leven
Alsof je twee baby’s hebt 😒

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Alsof je twee baby’s hebt 😒
Binnenkort 3. Ben nog is 38 weken zwanger en ik kots m ook uit. En hij heeft schijt aan mij ook🙂

2 jaar geleden

Reactie op samira_11

Binnenkort 3. Ben nog is 38 weken zwanger en ik kots m ook uit. En hij heef ...
Lets talk about it, heb je insta?

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Lets talk about it, heb je insta?
Jajaneenee122

2 jaar geleden

Reactie op samira_11

Jajaneenee122
Heb je een bericht gestuurd

2 jaar geleden

Hier hetzelfde ! Ben blij dat die nu 3 weken weg is 🤣🤣🤣 dan doe je het ook echt alleen.. en is het veel makkelijker en ontspanner

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Hier hetzelfde ! Ben blij dat die nu 3 weken weg is 🤣🤣🤣 dan doe je het o ...
Ja he, met hem erbij kost het meer energie lijkt het wel. Want als zijn zooi ruim je ook steeds op

2 jaar geleden

Wat mogelijk helpt is om hem ‘keuzes’ te geven waardoor je zelf je handen en tijd wat meer vrij hebt. Bijvoorbeeld: ‘geef jij hem morgen de ochtend of de avond fles? Of: ‘wil jij dit weekend liever op vrijdag of op zaterdag uitslapen? Geef jij je voorkeur maar door dan doe ik de andere dag de ochtend-shift’ Of: ‘haal of breng jij hem naar de opvang?’ Nog een betere tip: praat erover met elkaar. Het zou toch zonde zijn dat jullie relatie hier uiteindelijk op stuk loopt zonder dat je het een kans gegeven hebt?

2 jaar geleden

Misschien slim om je verwachtingen te bespreken? Het klinkt heel logisch dat je ook eens uit wil slapen of niet altijd naar de opvang wil brengen, maar misschien heeft hij niet door hoe vervelend/naar jij deze situatie vindt? Het lijkt soms zo'n open deur, maar voor mannen denk ik niet altijd duidelijk wanneer de vrouw het 'toch wel doet' uit zichzelf. Door het uit te spreken, kan hij waarschijnlijk ook makkelijker tegemoet komen aan de verwachtingen omdat dan ook concreter zijn.

2 jaar geleden

ik heb vandeweek een topic over taakverdeling geopend.. wel wat eye-openers links en rechts ik houd super veel van mn vent maar de verdeling is wel heel scheef en daar heb ik veel last van.. het is ook natuurlijk zo dat je relatie daarvan naar de haaien gaat (en dat wil ik niet) en zelf leren nee te zeggen en dingen niet te doen en dingen (gedrag, opmerkingen etc) te pikken.. voor jezelf opkomen en niet te schikken..

2 jaar geleden

Hier ook zo maar ik ben een thuisblijfmama dus dat scheelt. Hij voert thuis ook geen flikker uit. 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

ik heb vandeweek een topic over taakverdeling geopend.. wel wat eye-openers ...
Echt? Ik heb het topic even gemist… was wel benieuwd. Ik wilde jullie vooral even sterkte wensen. Ik herken het verhaal niet, mijn man doet bijzonder veel. Soms even niet maar ik mag niet klagen. Ik gun jullie ook een partner die meehelpt, echt meehelpt, zeker als je ook nog werkt ernaast 😵‍💫.. dus veel liefs voor jullie super sterke mama’s ♥️