10 Reacties

één jaar geleden

Geen tips.. Niet mee gemaakt! Maar heel veel sterkte en succes hopelijk word die snel weer beter ! Lijkt me dood eng om mee te maken!

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Geen tips.. Niet mee gemaakt! Maar heel veel sterkte en succes hopelijk wo ...
Dankjewel♡ het is ook echt doodeng. Elk geluidje reageer ik op, sta ook echt constant aan en dat nu voor de 3e keer in zo'n korte tijd 😔

één jaar geleden

Misschien een allergische reactie op iets? Kan eten zijn, maar ook een soort parfum, wasverzachter, bloem of plant waar hij op reageerd...

één jaar geleden

Zou een allergische reactie kunnen zijn, maar kan denk ik ook zijn dat hij gevoelige luchtwegen heeft en met virusjes etc die momenteel veel heersen dat hij er dan meteen benauwd van wordt. Mijn dochtertje heeft dit ook, gelukkig wel in iets mindere mate. Maar ben zelf verpleegkundige op de longafdeling en er liggen geregeld mensen die bijvj astma hebben en dan een virus erbij hebben waardoor ze echt benauwd zijn. Maar fijn is het niet 😔 de kinderarts gaf bij ons aan dat we 2x per keer mogen puffen met de ventolin en indien acute benauwdheid zelfs iedere 10 min herhalen. Zou dit overigens wel ook even navragen bij je eigen arts

één jaar geleden

Zoals ik jet lees lijkt het op de bekende RS virus. Vanmiddag toevallig gelezen dat de Belgische en Duitse ziekenhuizen al vol liggen met kleine RS patiëntjes. Hier overigens ook een meisje van 14 maand met benauwdheids klachten en flink hoesten. Wij hebben ook een puffen voor der thuis (mijn zoontje heeft 2x 2 weken in het zh gelegen met het RS virus toen hij 4 en 6 maand oud wad inmiddels 9 jaar maar tot zijn 4e bronchitiseraan overgehouden)

één jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Zou een allergische reactie kunnen zijn, maar kan denk ik ook zijn dat hij ...
Wij moeten deze week 6x per dag ventolin puffen 2 x dus totaal 12 x op een dag 7 dagen lang.

één jaar geleden

Wij hebben subtanol ofziets. Vannacht elke 3 uur wakker geworden en weer gepuft. Hij lijkt wel minder pijn te hebben maar wel elke keer nog benauwd. We kijken het nog even aan hoe het met de pufjes gaat. Maar sowieso maandag de huisarts bellen, ik wil dat er meer onderzoek gedaan wordt!

één jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Wij hebben subtanol ofziets. Vannacht elke 3 uur wakker geworden en weer ge ...
Ik heb dit met mn zoontje ook meegemaakt. Het klinkt een beetje als pseudokroep. Dan hebben ze van die fikse benauwdheid aanvallen waarin ze het echt moeilijk hebben. Heeft hij ook koorts? Bij mijn zoontje kwam het RS virus er later doorheen en toen werd ie alleen van antibiotica beter dus misschien toch goed dat huisarts idd even verder gaat onderzoeken

één jaar geleden

Ik heb dit met mn zoontje ook meegemaakt. Het klinkt een beetje als pseudok ...
Nee gelukkig geen koorts erbij! Vannacht heeft ie goed geslapen en merk dat zijn ademhaling nu ook al beter klinkt dan gisteren!

één jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Nee gelukkig geen koorts erbij! Vannacht heeft ie goed geslapen en merk dat ...
Gelukkig! Hopelijk blijft het zo