16 Reacties

2 jaar geleden

Ooh mijn dochtertje is van 25 september! Ik lees even mee xx

2 jaar geleden

Ik geef mijn kleine rond 15.00 wat yoghurt met fruit er door heen en daarna een lange vinger. Ik heb dit advies niet gekregen maar beetje zelf op gevoel gedaan. En alleen yoghurt vindt hij niet zo heel lekker dus doe er wat gepureerd fruit door heen

2 jaar geleden

Wij geven als tussendoortje ook volle yoghurt ipv de fles! Gewoon cold turkey gestopt met de fles en ging goed. Als er een fles af is mag je daarvoor een ander zuivelproduct aanbieden dus yoghurt is prima😊 hier krijgt hij voor de afwisseling ook maisvingers, een babykoekje of cracotte.

2 jaar geleden

Ik geef mijn zoon van 7,5e maand exact hetzelfde dus lees graag mee

2 jaar geleden

Ik geef om 15/16u ter vervanging vd fles wat extra groente met klein stukje brood erdoor. En water uit beker aanbieden. Gezond en hij is er gek op 😁

2 jaar geleden

Onze dochter is van 21 september. Wij hebben het advies van wat yoghurt bij het fruit gekregen. Wij zijn al een aantal weken terug naar 3 flessen waarvan ze er 2 niet zo goed drinkt, vandaar wat yoghurt als 'aanvulling'.

2 jaar geleden

Hier 6.5 maand en alleen nog een fles om 7u, 12 en 18.30u. hij krijgt fruit smorgens, na zijn middagdutje een boterham en in de avond na het warme eten krijgt bij yoghurt na. Omdat ik denk dat het belangrijk is dat hij goed gevuld naar bed gaat. We hebben zelf ook wel eens honger later op de avond of in de nacht.

2 jaar geleden

Wij hebben op advies de 2e fles vervangen door 2 boterhammen te geven. Ons schema: 7 uur: 180 cc 10 uur: fruit 11.30 uur: 2 boterhammen met beleg + water 14.30 uur: 180 cc 17.30 uur: groente 18.30 uur: 210 cc + fijne granen

2 jaar geleden

Hier ook 3e fles er al een tijdje af en vervangen door tussendoortjes. Elke dag wel verschillend waaronder ook yoghurt!

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is vna 29 sept en ze krijgt af en toe (zo’n 2x per week) wat yoghurt. Even kijken hoe haar darmpjes erop reagereb

2 jaar geleden

Reactie op Meliss93

Wij geven als tussendoortje ook volle yoghurt ipv de fles! Gewoon cold turk ...
Oke dankje, ja ik deed vaak al een maisfinger. Even kijken wat werkt als tussendoortje

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke dankje, ja ik deed vaak al een maisfinger. Even kijken wat werkt als tu ...
Ja daar ben ik ook mee begonnen om te oefenen😁

2 jaar geleden

Is het magere of volle yoghurt dat je mag geven?

2 jaar geleden

Reactie op Anma

Vgm volle yoghurt. Maar ik geef maar 1/2x per week 1 volle eetlepel yoghurt. Weet niet wat t zou zijn als je het dagelijks zou willen geven

2 jaar geleden

Reactie op Anma

Bij ons zeiden ze halfvolle, haha

2 jaar geleden

Reactie op Anma

Ik kreeg als advies volle yoghurt. Ik doe nu meestal roeryoghurt ongeveer 120ml met een beetje fruit of diksap er door heen.