8 Reacties

één jaar geleden

nog een foto

één jaar geleden

nog 1

één jaar geleden

Lijkt mij goed nu, omdat de tenen toch vrij zijn. Ze komt niet heel dichtbij de rand. In een dicht schoentje wil je echt deze speling of iets meer wel hebben. Met een maatje groter kan ze misschien wel langer en zou denk ik ook passen. Maar dan struikelt ze ook weer eerder als ze zo'n lange flap voor haar tenen heeft. Één schoenmaat groter is trouwens 0,5 cm. Ik brei sokken en dan houd ik dat ook altijd aan :-p.

één jaar geleden

Sowieso kei leuke sandalen trouwens 😍

één jaar geleden

Reactie op Sneeuw

Sowieso kei leuke sandalen trouwens 😍
Dankjewel leuk zijn ze he😍 Ooh echt ik dacht 1 cm haha. Ik denk dat ik maat 22 bestel en pas. En als dat te groot is dan ga ik voor deze.

één jaar geleden

Je ontkomt er helaas (soms) niet aan halverwege het seizoen een grote maat te kopen. Voor nu zijn deze schoenen prima, 1 maat groter word echt veelte groot. Maar of ze hier heel de zomer mee kan doen? Hier nu ook maat 21, maar gok over 2 maanden wel maat 22.

één jaar geleden

Ik zou zelf nooit te grote schoenen kopen, je hebt namelijk geen idee hoe snel de voeten groeien. Als voorbeeld mijn oudste zoon van net 3: die zit al een jaar in maat 25.

één jaar geleden

Shoesme zijn gemaakt om wat mee te groeien, vooral als je een flex zool hebt. Maud zat met veel merken al in 21 in begin maart maar sinds 3 weken past ze niet meer in maat 20 van shoesme. Mij is geleerd over die schoenen dat de een beetje een overloop maat hebben zodat de voetjes goed kunnen uitzetten als ze staan. Bij dichte schoenen zitten vaak ook sokken dus dan zit t al wat sneller krapper dan bij sandalen 😂