18 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb zelf de Mutsy Nio in Pine Green gisteren binnengekregen. Mijn eerste indruk is super goed! Heel makkelijk in en uit te klappen. Evenals het in elkaar zetten van de wandelwagen. Alles voelt stevig aan en rijdt soepel (in huis getest). Het feit dat de banden niet opgepompt hoeven te worden, vind ik prettig.. Nooit met lekke banden staan. Daarnaast zat de voetenzak en de adapters voor een maxi cosi erbij. Bij Van Asten krijg je er een gratis maxi cosi bij maar wij hebben voor een bijbetaling gekozen en daar ben ik blij om. De Maxi Cosi met meerprijs is veel steviger. Al met al tot nu toe heel blij met de keuze. De kleur is trouwens ook prachtig 😍
5 jaar geleden
Reactie op ellenn91
Ik heb zelf de Mutsy Nio in Pine Green gisteren binnengekregen. Mijn eerste ...
Haha grappig! Wij hebben de easywalker Harvey 2 gekocht via van asten en mijn “review” is tot nu toe van deze wagen exact hetzelfde als wat jij beschrijft over de Mutsy Nio. Nog niet buiten getest maar binnen rijdt ie als een zonnetje, heel licht!
5 jaar geleden
Wij hebben ook de Mutsy nio bij van Asten gekocht dus incl alles😅 deze hebben wij vorig jaar bij ons dochtertje gehaald en rijd nu nog als een zonnetje ! We hebben letterlijk alle wandelwagens geprobeerd in de winkel en deze voelde het stevigste, compact als ie is opgevouwen en de duwstang kon hoog voor lange mensen. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik t graag.
5 jaar geleden
Ik heb nog de eerste uitvoering van dr Harvey. De 2 (en nu ook 3!) heeft maar kleine aanpassingen, zoals een kijkvenstertje in de kappen van de reiswieg en zitje. Ik vind het een heeeeel erg fijne wagen. Mijn vriend wilde graag een wendbare, makkelijk inklapbare en vooral niet te zware kinderwagen, na een slechte ervaring met een wagen voor zijn eerste kind. Harvey voldeed aan alle eisen en we gebruiken hem intensief. Ook op ongelijk terrein doet ie het super!
5 jaar geleden
Reactie op Nb-
Mijn vriend kwam met zijn voet soms tegen de onderste stang aan met lopen b ...
Oh echt? Hier nooit iets over gehoord😅 mijn man is 1,93 dus neem aan dat ie ook een grote pas heeft😂
5 jaar geleden
Dankjewel dames! Wij gaan dit weekend even naar babypark om ze alle drie te voelen! Zo veel zin in
5 jaar geleden
Reactie op didi 1220
Wij hebben ook de mutsy nio binnen gekregen en zeer tevreden mee 🥰

Trouwens een ontzettend mooie muur! Is dat een schildering of behang?