20 Reacties

4 jaar geleden

Volg!

4 jaar geleden

Ik ben ook net begonnen! Vanwege Corona doe ik het liever thuis, want via YouTube zijn ook aardig wat leuke workouts te vinden. Ook wat korter zodat je het nog even kan opbouwen. Is ook erg leuk om gewoon lekker thuis te doen dicht bij je baby’tje

4 jaar geleden

Ik viel door het geven van borstvoeding vrij snel alle aangekomen kilos af. Maar zit nog niet op mn streef. Ik fitness nu 3x per week en zit bij een diëtiste. Ook vooral omdat ik spiermassa aan t opbouwen ben en de vordering wil meten 😇

4 jaar geleden

Ik ben ook begonnen met krachttraining thuis (met kettlebells en elastieken) en daarnaast probeer ik elke dag en wandeling te maken met de kleine ... goede tips van die workouts op YouTube, ga eens naar kijken!😁 het probleem is wel dat ik nog steeds te veel lekkere dingen eet (waarom bestaan er kruidnoten en gevulde speculaas haha🤣). Daar dus op gaan letten vanaf nu ..

4 jaar geleden

Ik ben ook begonnen met krachttraining thuis (met kettlebells en elastieken ...
Het eten van lekkere dingen is inderdaad lastig om mee te stoppen. Ik betrap mezelf er ook op afentoe maar probeer dat zo minimaal mogelijk te houden. Het is 70% voeding en 30% sporten👀. Ik gebruik een kcal app die mijn voedingsstoffen bijhoud. Zo kan je ook makkelijk een doel stellen en zien of je echt alles binnenkrijgt wat je nodig hebt voor je doel. Als je krachttraining doet dan zou ik lekker veel eiwitten eten😇

4 jaar geleden

70% voeding dat geloof ik wel! Kun je nog zo goed sporten, maar als je voeding niet op orde is, blijft het lastig 👀 welke app gebruik jij daarvoor? Lijkt me werk interessant om te zien hoeveel ik nu daadwerkelijk eet. En ik zit nu braaf aan mijn bakje magere kwark met fruit voor de eiwitten💪

4 jaar geleden

70% voeding dat geloof ik wel! Kun je nog zo goed sporten, maar als je voed ...
Heeeeel goed bezig! My fitnesspal heet de app ☺️

4 jaar geleden

Ik was een beetje bang dat ik heel hard aan de bak zou moeten na mijn bevalling gezien ik 20kg aan was gekomen. Voordat ik zwanger raakte woog ik 54kg. Op het eind van m’n zwangerschap dus 74. Na de bevalling 66,6 kg. En inmiddels weeg ik 57,2, en ben dus al bijna 17kg kwijt. Het is er al met al heel snel afgegaan, misschien ook door de borstvoeding. Ik moet er nu juist op proberen te letten dat het niet te snel gaat 🤨.

4 jaar geleden

Qua kilo's valt het me wel mee. Zit nog 2 boven startgewicht. Zit alleen wel nog een flubberbuikje die ik graag weg wil hebben. Moet alleen nog even uitzoeken wat ik daar beste aan kan gaan doen.

4 jaar geleden

Ik ben ook begonnen met minder eten vooral (halveren van de porties avondeten) en zo min mogelijk dingen met suiker en vet eten. Ik gebruik de app fatsecret om de kcal bij te houden. En daarnaast heb ik een crosstrainer op de kamer waar ik om de dag 45 minuten op sta. Verder probeer ik dagelijks een uur te wandelen. Zit nog 2 kg boven het gewicht voordat ik zwanger werd maar dat was ook al te veel 😂 door het thuiswerken was ik 10 kg aangekomen dus dat wil ik er nu ook weer af hebben.

4 jaar geleden

Hier heb ik dan juist weer geen last van. Meteen na de bevalling woog ik weer normaal. Maar nu weeg ik juist minder dan voor mn zwangerschap. Ik geef bv en mijn dochtertje vreet me letterlijk op😂. Dus ik eet veel om niet graatmager te worden. Wel heb ik nog een flubberbuikje die ik weer wil gaan trainen. Nu met de bekkenfysio aantal oefeningen gekregen om weer sterkte op te gaan bouwen in de core zodat ik straks weer mag sporten!

4 jaar geleden

Pf ben wel 35 kg bijgekomen!! Ben 1,77m en woog 65kg voor de zwangerschap en net voor de bevalling woog ik 100kg.. nu is er in 2 maanden tijd al 13kg af maar het gaat zoooo langzaam :(

4 jaar geleden

Ik geef nog bv dus wil liever niet echt diëten. Ik val door de bv sowieso geleidelijk af. Ben 13 kg aangekomen, na de bevalling was daar vrij snel 8 kilo vanaf en nu 10 weken later zit ik nog maar 2/3 kilo boven mn startgewicht. Wil wel weer wat gezonder gaan eten. Want grijp toch wel snel naar de chocola, chips en worst. Ben gisteren weer begonnen met bijhouden wat ik eet via de app van het voedingscentrum die geeft ook heel fijn aan of je voldoende voedingsstoffen en vitamines krijgt en of je je een beetje aan de schijf van vijf houdt.

4 jaar geleden

Ik moet nog 8 kilo :( Gaat mij niet snel genoeg. Diëten doe ik niet, maar ben wel gestopt met alle extra's... En deze week weer sporten (10 wk). Hopelijk helpt dat :)

4 jaar geleden

Ik ben in m’n zwangerschap 10 kilo aangekomen. Nu 13 weken pp en ik ben 8 kilo onder m’n startgewicht van voor de zwangerschap. Ik doe niet bewust iets om af te vallen, behalve de hele dag de trap op en neer rennen misschien😅, daarnaast heb ik wel minder trek in eten. Voor ik zwanger was van m’n zoon heb ik 2 miskramen gehad, na de tweede wilde ik eerst gaan afvallen maar voor ik het wist was ik alweer zwanger, ik vindt het dus ook niet erg.

4 jaar geleden

Wat een geluk allemaal dames, ik ben nog lang niet waar ik wezen moet.. woog 65 kilo voor dat ik zwanger werd, en de eerste 3 maanden zag je ook niet dat ik zwanger was. Toen ik met verlof ging, ging het mis. Ik ben uiteindelijk 30 kilo aangekomen en da mn bevalling was er 6 kilo af. Ik woog dus 90 kilo een week pp. Ik ben 4 broekmaten groter en voel me enorm… Nu weer op mn eten aan het letten. Ik ‘eet’ 2x per dag. Zoals ik voorheen ook deed. En nu veel aan t wandelen met de kleine. Ik probeer elke dag maar vaak is het om de dag. Mijn doel voor Kerst weer in mn oude kleding te passen zie in helaas niet meer gebeuren… hier een foto van 3 maanden zwanger en 9 maanden zwanger

4 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Wat een geluk allemaal dames, ik ben nog lang niet waar ik wezen moet.. woo ...
Ik ben ook iets van 30 kilo aangekomen en na de bevalling nog maar weinig afgevallen.. ik draag nu alleen nog maar yoga broeken (want stretch) omdat ik het zonde vond om kleding in een grotere (hopelijk tijdelijke) maat te kopen. Ik focus me er nu op om negen maanden na de bevalling weer in m'n oude kleding te passen..

4 jaar geleden

Nou ik was van 68 naar 94 gegaan en zit nu rond de 80… Mijn oude jeans past nog niet en mijn zwangerschapsbroek valt me van de kont af. Ik draag nu ook dus veel stretch en leggings. Het aller vervelendste vindt ik dat mijn ringen me nog niet passen. Ik ga voor nog even geduld hebben en op mijn voeding letten, komt wel goed

4 jaar geleden

Ik had grote plannen maar ben door het vele huilen van de baby alleen maar gaan stress eten... 😩

4 jaar geleden

Reactie op Satori

Ik ben ook iets van 30 kilo aangekomen en na de bevalling nog maar weinig a ...
Ik heb 2 spijkerbroeken bij de Primark gekocht, ook omdat ik half december weer moet gaan werken. Merk dat deze al wat losser gaan zitten. Maar mn oude broeken kan ik nieteens over mn bovenbenen krijgen, vreselijk. Ik heb ook indd maar toegegeven aan de ‘9 maanden op en 9 maanden af’