22 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Zerol
Bij ons was het 36,2 - 38,3 - 40,2. Dus iedere maand toevallig 2 cm erbij. ...
Ze is heel laag begonnen 32,4 (geboorte)-37,4 (1 maand)-39,3 (2 maand)-41 (3 maand)
4 jaar geleden
Hier is t nu 37 cm en dat vonden ze te klein.. hij is nu 14 weken weegt 6190 kg en is 62,5 cm lang. Gaat nu al naar maatje 68 want 62 past amper nog🥲. Het hoofdje wilde ze in de gaten houden t groeit iets onder gemiddeld maar voor nu geen zorgen. Ik ben benieuwd naar je echo vanmiddag! Veel succes
4 jaar geleden
Ik zit met een hoop zorgen precies de andere kant op.
13 weken oud
4800 gr
37cm omtrek
Veel te klein dus een groeit bijna niet.
Succes, sterkte 😘
4 jaar geleden
Het is interessanter om te vragen naar het verschil tussen de 1e meting en die van 3 maanden. Omdat zij een snellere groei zien van het hoofdje.
Mijn dochtertje had bij 4 weken een hoofdomtrek van 37,8 en nu 41,4.
Ze hadden het wel wat anders mogen brengen idd, maar lijkt mij wel prettig dat het onderzocht wordt.
4 jaar geleden
Onze zoon 13 weken
Gisteren bij kind&gezin geweest
5835kg en 60cm hoofdomtrek van 41cm
Ook boven de curve maar niet heel erg, kon gwn iets erfelijk zijn, maar niet om ons zorgen over te maken
4 jaar geleden
Dit vertelde het CB?
Bij onze eerste kwam ik er ALTIJD onzeker en met tranen over mn wangen van terug. Die van ons zou een te klein hoofdje hebben, langs de huisarts geweest, bleek niks mis mee te zijn.
Sinds dien gaan wij alleen nog maar voor de prikjes. Daar zijn ze het bij het CB blijkbaar ook niet mee eens, aangezien ik met de 3mnd prikjes een grote mond kreeg van de "arts" 😂🖕🏼