Hoi mama's, ik weet dat er eindeloos veel topics zijn over baby's die slecht slapen, maar ik heb zoveel geprobeerd en dacht misschien heeft iemand van jullie de gouden tip. Alvast bedankt voor het meedenken!
Mijn dochtertje is nu iets meer dan 7 maanden en sliep al sinds een aantal weken de nachten door. Sinds sprong 5 is ze onrustig gaan slapen en het lijkt steeds erger te worden. Het is een meisje met veel temperament en wilt graag snel ontwikkelen. Ze kruipt ook al een aantal weken volop en wilt erg veel. Ze slaapt van 19.00 tot 00.00 altijd heel rustig door en rond 00.15 wordt de onrustig en huilerig. Op haar zij wordt ze weer rustig dus leggen we haar hierop maar het lijkt alsof ze dan alsnog niet lekker ligt en ligt dan te woelen in bed en het lukt niet om in slaap te komen. Als ze overstuur is pakken we haar op en slaapt ze direct ineens in onze handen.
Flesje werkt helaas ook niet. We gebruiken de pick up put down methode, hebben een white noise, lakentje van Fedde en kees, altijd hetzelfde bedritueel enz. Ik weet het even niet meer 😊 zijn er moeders die dit herkennen, ervaren moeders die weten of dit zo lang een fase kan zijn. Alle tips zijn welkom.