23 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde.. ik denk dan ach het zullen wel fases zijn

één jaar geleden

Wij hebben het ook gehad. Ze eet inmiddels alsof ze nog nooit een hap heeft gegeten 😅

één jaar geleden

Hier ook geen broodje willen als ontbijt. Wel een papfles gelukkig. Fruit gaat er dan wel weer in. Lunch ook een dingetje, tenzij hij bananenpannenkoekjes krijgt. Snackje ook weer prima en het avondeten dan weer super slecht😔

één jaar geleden

Same here! Het avondeten wordt op de grond gesmeten. 😅

één jaar geleden

Hier ook altijd fases. Momenteel haalt ie alles weer in, zaten gisternacht nog met een bord pap in bed 😂

één jaar geleden

T begint hier ook. Meestal dan is dat als ze in de donderwolk zit van de sprong... Maar die is nog niet echt in zicht. Ik merk dat ik t alleen wat minder kan hebben waardoor zij natuurlijk nog meer afkeer krijgt met eten. Mja aangezien ik eigenlijk 80% van de tijd met haar ben met eten en haar probeer te laten eten helpt dat ook niet echt mee

één jaar geleden

Kan het ook zijn dat je kind dat juist meer eet? 😂😂

één jaar geleden

Hier ook. Zat net in de auto nog te denken of ik me er zorgen over moest gaan maken. Goed om te lezen dat het een bekende fase is.

één jaar geleden

Reactie op ManonB87

Kan het ook zijn dat je kind dat juist meer eet? 😂😂
Die van ons vreet zich ook te pletter tegenwoordig 😄

één jaar geleden

Als die van mij dat zou eten, zou het veel zijn. Vandaag een eetlepel kwark, halve banaan en een half knijppakje. 🤷 Avondeten was half poffertje 🤷 Verder borstvoeding, maar goed ook

één jaar geleden

Reactie op ROF

Als die van mij dat zou eten, zou het veel zijn. Vandaag een eetlepel kwar ...
Raar hè… gister hier een hapje brood, halve banaan, koekje en drie happen avondeten.

één jaar geleden

Was hier ook even, lag hier vooral aan doorkomen van de kiezen want sinds die eerste door is eten ze hier weer als een stel bootwerkers, echt ongelofelijk. Zijn er bij jullie misschien ook kiezen die er aan komen?

één jaar geleden

Reactie op MdBr

Was hier ook even, lag hier vooral aan doorkomen van de kiezen want sinds d ...
Voorlopig nog niet denk ik. Hij heeft net zijn 5e tandje. En bij ons is het altijd wel geweest. Vaste voeding is altijd moeizaam gegaan, aankomen ook. Hij is net pas over gegaan op 1 fles bv bij kinderdagverblijf/oppas omdat hij daar beter eet. Gelukkig loopt de bv prima en kunnen we het daarmee aanvullen.

één jaar geleden

Hier ook.. drama, geen idee wat ik moet aanbieden voor t avond eten. Elke avond is het een strijd . Tis een fase maar wel vermoeiend

één jaar geleden

Reactie op anouk35

Hier ook.. drama, geen idee wat ik moet aanbieden voor t avond eten. Elke a ...
Mijn ervaring is inmiddels hoe meer strijd hoe moeilijker je het maakt. Wij gaan nu iets eerder eten, dat helpt een beetje en hij krijgt een zeer gevarieerd aanbod. Hij ziet maar wat hij eet. Tussendoor lopen of even spelen? Prima, ga je gang. Nog een stukje happen? Kom maar halen dan. Hoe meer wij aanbieden (hapje? Toe dan. Is lekker. zeg eens a) hoe minder hij eet 😂. Eventueel na de maaltijd aanvullend pap in een fles, dat gaat er meestal nog wel in.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Mijn ervaring is inmiddels hoe meer strijd hoe moeilijker je het maakt. Wi ...
Wij gaan ook geen strijd meer aan! Maar ik voel je frustratie haha. Hier ook precies de zelfde instelling g

één jaar geleden

Wij hebben vanavond bloemkool en aardappel door een banaan heen gepureerd. Hij vond het heerlijk. Groentes zitten er tenminste voor nu in🙈

één jaar geleden

Reactie op ROF

Mijn ervaring is inmiddels hoe meer strijd hoe moeilijker je het maakt. Wi ...
Sluit me hier ook helemaal bij aan. Haar boterham in de ochtend zetten we op de salontafel. Kiek maar wat je ermee doet! 😅

één jaar geleden

Reactie op anouk35

Wij gaan ook geen strijd meer aan! Maar ik voel je frustratie haha. Hier oo ...
Beetje maar 🤫😂

één jaar geleden

Zelfde hier. Alleen brood, yoghurt en fruit. Rest niet :(