23 Reacties

één jaar geleden

Meestal is ze een dikke vreetzak die alles naar binnen drukt, maar soms eet ze ineens een paar weken wat minder. Hier is het vooral als ze tandjes krijgt of als ze ziek is. In die periode maar wat extra flessen en ze heeft genoeg reserves, gelukkig 😂.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook 2 weken van enorm slecht eten achter de rug. Het was alleen maar die die die hij wilde precies alles wat niet op zijn bord lag. Met wat liedjes zingen onder het eten gingen er wat hapjes in. Dit was alleen het geval met avond eten. Ontbijt en lunch was geen probleem. Nu eet hij gelukkig weer alsof hij nooit wat krijgt. (Even afkloppen voor hij weer slecht gaat eten) dus het is echt een fase en het gaat over!

één jaar geleden

Mijn zoontje ook inmiddels 14 maand. Maak er geen strijd van maar merk dat hij het vooral zelf wil doen. Dus leg ook geen bestek neer maar laat hem lekker kliederen met zn handjes. (Niet op de troep letten stofzuiger doet een hoop) als hij maar eet denk ik dan. Eet hij niet of heel weinig yoghurt gaat er altijd wel in en daarna voor t slapen gaan nog beetje warme melk🥰 succes