24 Reacties

茅茅n jaar geleden

Deze heb ik op de lijst staan. Nu nog kiezen welke馃槄馃槀馃槀

茅茅n jaar geleden

Jaz Aquamarine resort in Egypte!

茅茅n jaar geleden

Ligt eraan wat je wil. Kind vriendelijk zou ik zeker aanklikken als je gaat zoeken. Riu hotel zitten overal en echt aanrader met kleine kinderen馃憣 maar, wel prijzig.

茅茅n jaar geleden

Wij zijn vorig jaar naar een all-in in Turkije geweest. Onze kinderen waren toen ruim 2,5 en 10 maanden. Het was echt heerlijk en de vlucht duurt niet zo mega lang!

茅茅n jaar geleden

Wij zijn wel eens all in naar Malta geweest. Veel jonge gezinnen daar, dus het was erg goed toeven

茅茅n jaar geleden

Wij zijn vorige jaar naar Mallorca geweest. Wilden een plaatsje waar van alles te doen was, dicht bij zee en all in hotel met kamers aan het zwembad omdat ons zoontje toen nog 2x sliep. We hebben echt een perfecte tijd gehad in het hotel Tui Suneo Green Garden in Cala Ratjada. Zowel t hotel als de plek! Tip: boek via een lokaal reisbureautje. Die hebben inzage in alle vluchttijden en daarmee konden wij kiezen uit meerdere vliegtijden die ons uit kwamen. Was echt ideaal!

茅茅n jaar geleden

Afgelopen oktober zijn wij op Gran Canaria geweest all-inclusive naar Abora Buenaventura. Wij hebben daar echt super genoten met onze dochter, geweldig zwembad met ook een speelstuk met speelfonteintjes!

茅茅n jaar geleden

Wij zijn vorige jaar september naar Mallorca geweest met ons toen9 maanden oude dochter in cala d'or. Het app/ hotel heet PrimaSol Cala d'Or Gardens. Is erg kind vriendelijke , met leuk zwembad en het strand om de hoek

茅茅n jaar geleden

Wij gaan lekker een weekje allinclusive naar mallorca dit jaar 馃グ Hotel alcudia garden in Alcudia

茅茅n jaar geleden

Ik volg even, wij willen in september ook op vakantie. Onze kleine is dan net 2

茅茅n jaar geleden

Via Tui heb je de optie Tui Blue. Dit zijn echt familie vakanties. Zo zijn wij bij TUI BLUE Orquidea gekomen in gran canaria. All inclusive en voor elke leeftijd geschikt! Maar zou ook zeker even bij alle Tui Blue hotels kijken 馃槉

茅茅n jaar geleden

Utopia blu in Kos! Echt een super vakantie gehad daar. Was ook een fijne kamer met een eigen gedeelte voor zijn middagdutjes en slapen! 馃檹馃徑

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Wij gaan lekker een weekje allinclusive naar mallorca dit jaar 馃グ Hotel al ...
Bedankt voor alle reacties.. na alles te hebben bekeken heb ik ook Alcudia Garden op Mallorca geboekt 馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Piechie

Bedankt voor alle reacties.. na alles te hebben bekeken heb ik ook Alcudia ...
Aaaah leuk! Mijn ouders zijn er al een keer geweest en vonden het daar ook goed en mooi

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Aaaah leuk! Mijn ouders zijn er al een keer geweest en vonden het daar ook ...
Wanneer gaan jullie?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Piechie

Wanneer gaan jullie?
Oh sorry lees het nu pas! Wij gaan 30 mei 馃槃 jullie?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Oh sorry lees het nu pas! Wij gaan 30 mei 馃槃 jullie?
Ohh echt ja? Wij gaan 9 juni.. zijn jullie er dan nog?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Piechie

Ohh echt ja? Wij gaan 9 juni.. zijn jullie er dan nog?
Nee dan zijn we net weg haha! Zonde 馃様 wij gaan 8 dagen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Nee dan zijn we net weg haha! Zonde 馃様 wij gaan 8 dagen
Dat is jammer!! Hoor graag hoe jullie het hebben gehad en of je nog tips hebt 馃槂

茅茅n jaar geleden

Reactie op Piechie

Dat is jammer!! Hoor graag hoe jullie het hebben gehad en of je nog tips he ...
Is goed!