3 Reacties

één jaar geleden

Heeft ze oorpijn? Zit ze veel aan dr oortjes? Of komen er tandjes door? Hierdoor kan het zijn dat ze niet wil liggen

één jaar geleden

Heeft ze oorpijn? Zit ze veel aan dr oortjes? Of komen er tandjes door? Hi ...
Ze heeft een oorontsteking gehad maar die is van de baan. S’nachts en in de zetel wil ze wel liggen. Het hele dutjes probleem is wel gelijk met de oorontsteking gestart.

één jaar geleden

Die van mij wordt op 1 december 14 maanden en hier is het sinds afgelopen woensdagavond vergelijkbaar.. mevrouw sliep altijd super goed. Men legde dr neer en dan viel ze na een X aantal minuten zelf in slaap.. sinds woensdag echter draaama.. wilde niet in dr bed.. zodra ik dr neer had gelegd was t opstaan en krijsen toen k de kamer uit was... en vervolgens wilde ze niet in bed blijven.. toen op kdv volgende dag 's middags ook niet willen slapen en 's avonds weer hetzelfde verhaal.. moet er uren naast zitten en ze zit dan grotendeels gwoon rechtop in bed nu maar gaat niet of pas heeeel veel later slapen...vannacht weigerde ze haar bed toen ze huilend wakker werd a 2 uur en toen kwam ze maar tussen ons in (snap niet hoe mensen structureel zo kunnen slapen🙈, want ik werd continu wakker van haar).. moeten er 's middags nu steeds bij zitten en 's avonds ook.. vandaag was dag 5...ben benieuwd of en wanneer dit weer normaal wordt🙈