13 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter staat ook constant in haar bed ik laat haar gewoon staan ookal huilt ze,ze word van zelf moe en gaat liggen, in het begin hielt dit ook wel even aan maar ze moet toch leren omzich zelf in slaap te krijgen.
2 jaar geleden
Ik zou haar er niet uit halen maar gewoon weer neerleggen. Net zolang totdat ze slaapt.
Ze leert vanzelf dat ze weer moet gaan liggen als ze staat.
En als ze net heeft geleerd om te staan, kan je er wel vanuit gaan dat het een fase is. Alles is een fase. Sommige duren alleen langer dan je wilt. 😂😭
2 jaar geleden
Hier gaat het helaas ook al weken zo, voornamelijk bij het middagslaapje en het slapen gaan in de avond. Ik blijf er een tijdje naast en leg haar dan steeds weer terug met een aai over de bol. Op een gegeven moment ga ik de kamer uit en zolang ze 'rustig' staat dus zonder huilen/schreeuwen laat ik haar lekker. Soms gaat ze dan uiteindelijk zelf weer liggen. Als ze wel gaat jengelen/huilen ga ik er gelijk naartoe en leg haar weer neer etc. Duurt soms lang maar voor mijn gevoel is dit voor ons beiden het minst stressvol. En zoals je zegt: ik hou me voor dat het een fase is en dat het binnenkort vast langzaamaan beter zal gaan 😅
2 jaar geleden
Hier ook, ik word er gek van. Het is al een maand zo. Eerst was het optrekken en staan en nu ook langs de rand lopen. Ik heb er alleen na een kwartier terugleggen en kamer in en uit gaan wel genoeg van. Speen erin, knuffel over oogjes, ik hou hem dan even beet in bed, streel zijn rug, aai zijn hoofdje. Gelukkig wordt hij dan rustig, kan ik loslaten en valt hij na wat frunniken aan zn knuffel in slaap. Ik heb een tijdje geleden een numsy voor white noise gekocht en dat werkt wel echt beter om in slaap te vallen.
Het moet wel heel donker zijn, anders kan hij teveel om zich heen kijken en is hij afgeleid. Wij hebben zelfs reisverduisteringsgordijnen onder onze verduisteringsgordijnen moeten doen, omdat het anders nog te licht is.
2 jaar geleden
Mijn zoontje (9 maanden) doet dat dus ook, ik laat hem gewoon huilen en loop zijn kamer uit. Het is even een kwestie van een lange adem hebben, hij had het daarna snel door en gaat nu vanzelf weer liggen.
Ik kwam erachter als ik terug ging dat hij juist langer bleef huilen, soms werkt dit soort aandacht tegengesteld.😊
2 jaar geleden
Hier ook 1! Vreselijke fase! Zelfs in de nacht gaat ze staan. In de avond slaapt ze pas rond 12
Elke x in bed gaat ze staan. Haar laten huilen lukt hier helaas niet zo uiteraard wel geprobeerd maar raakt nadien helemaal overstuur.
2 jaar geleden
Ja hier ook (/gehad?). In het begin steeds heen en weer gegaan, maar op een gegeven moment laten gaan. Toen duurde het wel 1,5 uur maar uiteindelijk is ze gaan liggen en zelf gaan slapen. Sindsdien gaat het beter!
2 jaar geleden
Ja hier ook staan in bedje en keihard jumpen op het matras. Wij haalden haar er telkens uit na eventjes huilen maar nu laten we haar en slaapt ze daarna gewoon. Overdag in bedje slapen gaat prima, savonds hebben we het drama. Nu ze weet dat wij niet komen, tenminste dat denken wij, neemt ze er genoegen mee na 3 a 5 minuten😅
2 jaar geleden
ik vind het lastig of je m dan gewoon laat partyen? of erbij en helpen slapen?
uberhaupt niet komen? hij is t gewend dat we er bij zijn tot hij slaapt
er is wel een duidelijke zeurhuil en duidelijke overstuurhuil