32 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Loesjka

Ja dat lukte eerder wel, als hij tot 6:30 slaapt, maar anders valt ie echt ...
Oke lastig zeg. Ja ik herken het niet heel erg. Ze is dus wel vroeg wakker maar ze houd het altijd wel vol tot 12.30 ze slaapt ook nooit langer dan 1,5 uur dus 12.30 moet wel😂 war ze dan wel kan doen is dan uur lang kletsen voor dar ze slaapt. Ik zou zelf dan eerder een powernap doen maar goed dan kom je automatisch mer deze leeftijd denk ik uit op een slaapje heel laat op de dag wat niet handig is voor de avond..

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke lastig zeg. Ja ik herken het niet heel erg. Ze is dus wel vroeg wakker ...
Ja klopt, dat deden we op vakantie. Nog even namiddag slaapje en ging hij 20 uur naar bed. Nu wil ie dat niet, die na middag slaap. Tja, eerder hield hij het ook wel langer vol in de ochtend, dus misschien komt dat weer en is ie nu even te veel energie aan het verspillen in deze fase ;-)

één jaar geleden

Gister inderdaad om 18:30 in bed en hij sliep, tot 5:45

één jaar geleden

Reactie op Loesjka

Ja klopt, dat deden we op vakantie. Nog even namiddag slaapje en ging hij 2 ...
Oh ik herhaal mijzelf zie ik haha

één jaar geleden

Reactie op Loesjka

Ja klopt, dat deden we op vakantie. Nog even namiddag slaapje en ging hij 2 ...
Ja lastig. Misschien dan maar gewoon sochtends laten slapen en dan savonds optijd naar bed.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja lastig. Misschien dan maar gewoon sochtends laten slapen en dan savonds ...
Ja hè, dat dacht ik ook…

één jaar geleden

Reactie op Loesjka

Ja hè, dat dacht ik ook…
Volgens mij is 18.00 geen vroege bedtijd. Ik denk dat dit vanzelf wel weer veranderd. Ik moet zeggen als mijn dochter vroeg wakker is en in de ochtend toch eerder moe dan half 1 dan gaat ze op de opvang zobiso niet eerder na bed. En thuis eigenlijk ook niet. Ze is dan wel echt zeurderig dat ik optijd ga eten of juist even wegga. Maar ze gaat er niet eerder in. Tja ik weet natuurlijk niet hoe dit bij jullie is. Ik weet dar ze er bij de opvang geen rekening mee houden. Maar het is ook weer niet zo dat ze er dan bij gaat liggen ofso.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Wij hebben de dagtuk ingekort naar een uur (1,5 op kinderdagverblijf) en he ...
We hebben het dutje ingekort en hij slaapt nu al 3 dagen in de ochtend bijna een uur langer 🙌

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

We hebben het dutje ingekort en hij slaapt nu al 3 dagen in de ochtend bijn ...
Super fijn! Dat uurtje is echt heel lekker dan Vanavond is meneer, na een onrustige dag (verkouden, bloedneuzen en warm) en een uurtje slaap voor het eerst in tijden weer eens voor 21u in slaap gevallen in zijn bedje 🥰 heerlijk. Zo veel fijner dan 22u of 23u

één jaar geleden

Reactie op ROF

Super fijn! Dat uurtje is echt heel lekker dan Vanavond is meneer, na een ...
Zo dat is ook wel lekker! Alleen jammer van de reden 😅

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Zo dat is ook wel lekker! Alleen jammer van de reden 😅
Ja vooral voor hem vervelend. Wat wel prettig is, is dat hij als hij ziek altijd heel goed slaapt. De meeste kinderen slapen dan slecht(er) maar hij gaat juist heel goed slapen. Vannacht ook doorgeslapen en tot bijna 7u

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ja vooral voor hem vervelend. Wat wel prettig is, is dat hij als hij ziek a ...
Super! Dat doet mijn zoontje ook als hij ziek is. Alsof ze weten dat slapen het beste medicijn is 👌🏻