6 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon heeft dit ook al een week. Hij trilt soms helemaal van de pijn tijdens het verschonen. Hier zijn het denk ik kiezen die doorkomen….

2 jaar geleden

Het kan ook liggen aan het voedsel dat je geeft geloof ik. Dus als je bijvoorbeeld sinaasappelsap geeft, dat is vrij zuur en leidt onder ook dus tot uitslag. Heb je misschien iets anders gegeven/meer gegeven dan anders? Sommige soorten fruit willen dit nog wel veroorzaken.

2 jaar geleden

Geen idee wat het precies kan zijn. Mijn dochter heeft ook snel rode billen. Ik let altijd op de doekjes die ik gebruikt (naif, neutral of waterwipes) als ik wat anders gebruik word het meteen weer rood. Het zal denk ik aan het eten liggen. En goed talkpoeder gebruiken

2 jaar geleden

Misschien voor het schoonmaken van de billetjes kan een washandje met water( of droge wegwerpwashand met water) helpen. In de billendoekjes zit vaak soort lotion. Bedoel dit niet als kritiek heb dit zelf zo ervaren. Is hij/zij met tandjes bezig? Daar kunnen de billetjes ook stuk van worden.

2 jaar geleden

Sudocreme of calendula werkt bij mijn jongens goed

2 jaar geleden

volgens mij is het zurige van poep ook best bijtend voor de huid.. dus als je niet meteen na t poepen schoonmaakt kan t gaan irriteren ik smeer smorgens standaard een lik sudocreme, als hij dan poept is t lekker smooth daar en kan de poep niet zo bijten verder zodra je doorhebt dat er gepoept is, meteen schoonmaken.. nou denk ik dat iedereen dat wel doet maar toch