21 Reacties

5 jaar geleden

Diaz, Xander als jongensnaam

5 jaar geleden

Wel ik ken 3 zusjes met heel speciale namen Kiyomi, Narada en Rhiannon. En een jonge Lienerth. Zelf ben ik eerder fan van simpel en kort. Maar ik dacht deze zijn wel apart wie weet misschien heb je er iets aan.

5 jaar geleden

Vind Oceane wel echt een mooie naam. Mijn vriend vindt dat alleen niet 馃槄

5 jaar geleden

Motez voor een jongen

5 jaar geleden

Mijn zoontje heet Sunny 馃挋

5 jaar geleden

Mijn nichtjes heten Liv Ninthe, Emi Jillis, Loa Meave. En dan de 2e naam is de roepnaam 馃槄

5 jaar geleden

Ximena
Yailin voor een meisje ( spreek je uit als djeelin )

5 jaar geleden

Reactie op Derebecste

Mijn zoontje heet Sunny 馃挋
Heel leuk!

5 jaar geleden

Reactie op Esty1

Heel leuk!
Vond ik ook 馃槍nu voor een meisje Jazzy馃挆 en een jongen wordt Revin ik heet Rebecca en mijn vriend Kevin 馃挋

5 jaar geleden

Mijn eigen naam Emelda nog nooit tegen gekomen (zelf heel blij met deze naam!) Mijn zoontje heet Killian. Als meisjes naam vinden we voor nu Torvi en Ophelia heel mooi馃グ

5 jaar geleden

Mijn zoontje heet Bennett

5 jaar geleden

Hebben jullie al namen voor jullie baby? Wij overwegen Maud 馃懅 en Hugo 馃懄. Volgende week geslachtsbepaling.

5 jaar geleden

Ik weet niet wat je niet voor de hand liggend vindt, maar misschien vindt je dit wat; Xenia/Ksenija Jazzlyn Rihanna Skye/Skylar Voor jongens wel een stuk lastiger, daar kan ik niets voor verzinnen haha

5 jaar geleden

Kijk uit met te bijzondere namen. Dit kan namelijk later in hun nadeel werken, van het niet zelf kunnen schrijven, een frustratie van iedereen die het steeds verkeerd uitspreekt tot bazen die ze niet aannemen vanwege vooroordelen

5 jaar geleden

Philomena hoor je ook niet veel. Jo茂s en Fauve volgens mij ook niet.... Mijn moeder heet Angeline, voor iedereen een bekende naam, maar ik hoor 'm niet zoveel.

5 jaar geleden

Reactie op Celinelouisa

Ik weet niet wat je niet voor de hand liggend vindt, maar misschien vindt j ...
Mijn zoontje heet Sky 馃槍

5 jaar geleden

Jet voor een jongen