27 Reacties

2 jaar geleden

Nr. 2

2 jaar geleden

Nr. 3

2 jaar geleden

Nr. 4

2 jaar geleden

Was te verwachten in het rijtje door de overheid gestimuleerd maar uiteindelijk ziekmakend... kassa voor big farma. Fijn dat je dit deelt!!! Op naar andere pampers💪

2 jaar geleden

Dankjewel voor deze info! Ben uberhaupt geen fan van traditionele Pampers, gezien mijn dochtertje er luieruitslag van krijgt, maar Pampers Harmonie gaat ze super op omdat er geen parfum en lotion in zit. Ik schrok ervan dat pampers zo slecht uit de bus komt in deze test, dus ben direct even gaan kijken op de verpakking naar de labels. Maar ik zie op de Harmonie versie wel goede labels. Wil dus deels even Pampers 'verdedigen'. Harmonie variant is dus wel oké :) . Voor degene die deze miss ook gebruiken ;)

2 jaar geleden

Alhoewel deze labels weer anders zijn dan zij aangeeft 🙈🤔 zijn deze labels dan niet voldoende? Pff.. wordt er allemaal niet makkelijker op. Wat kan je toch worden opgelicht, en dat al bij baby's....

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Dankjewel voor deze info! Ben uberhaupt geen fan van traditionele Pampers ...
Gelukkig, ik gebruik deze ook al vanaf de geboorte :)

2 jaar geleden

Misschien goed in het verlengde daarvan; hetzelfde geldt voor maandverband.. vervelende is dat het doordat het (bij meisjes en dames) weken delen zijn sneller wordt opgenomen door het lichaam. Wij gebruiken Muumi en Bambo maar ze zijn echt wel duur. Maandverband haal ik al jaren lang van Natracare of yoni maar ik vind het bizarre prijzen voor de ‘schone’ versies 😖.

2 jaar geleden

Reactie op Marloess-

Nr. 3
Pfiew, sinds ze bestaan kruidvat pure hier.

2 jaar geleden

Bij mij staat dit, neem aan dat dit betekend dat hier geen chemicaliën of schadelijke stoffen zijn gebruikt? Of is dat niet hetzelfde 🙈

2 jaar geleden

Meer redenen om wasbare luiers te gaan gebruiken hoef je niet te hebben, toch? 😀 Idem voor wasbaar maandverband overigens. Voor iedereen die nog twijfelt en informatie zoekt: zie @luierhuis op insta.

2 jaar geleden

Ik heb de "normale" luiers van de kruidvat.. zijn die ook niet goed? :(

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Misschien goed in het verlengde daarvan; hetzelfde geldt voor maandverband. ...
Klopt inderdaad! :( Er zijn geloof ik wel goedkopere varianten, bijvoorbeeld van OB. Nog steeds duur. Maar die heeft tegenwoordig ook op basis van biologisch katoen. Of zelfs huismerken, maar dat weet ik niet zeker meer. In ieder geval komt er wel steeds meer op de markt, goede ontwikkeling dus.

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Alhoewel deze labels weer anders zijn dan zij aangeeft 🙈🤔 zijn deze label ...
Pampers harmonie gebruikte ik zelf ook voor onze dochter maar die zijn dus ook niet goed helaas... Die hebben ook dat EU label niet. Ze moeten dat echt hebben en alle Pampers hebben dat label niet. Ik ga nu ook overstappen naar andere luiers...

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Bij mij staat dit, neem aan dat dit betekend dat hier geen chemicaliën of s ...
Nee helaas... Ze moeten het ecolabel hebben, als ze dat niet hebben zijn het slechte luiers... 😞

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Dankjewel voor deze info! Ben uberhaupt geen fan van traditionele Pampers ...
Zie ook deze reactie op Insta van iemand die de vraagt over Pampers harmonie stelt.

2 jaar geleden

Reactie op Few

Ik heb de "normale" luiers van de kruidvat.. zijn die ook niet goed? :(
Mijn vriendin heeft die ook en daar zit wel een eu ecolabel op als het goed is. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Marloess-

Mijn vriendin heeft die ook en daar zit wel een eu ecolabel op als het goed ...
Oh gelukkig!!😁

2 jaar geleden

Reactie op Marloess-

Pampers harmonie gebruikte ik zelf ook voor onze dochter maar die zijn dus ...
Oh 😪 vanaf de geboorte dit gebruikt met de gedachte dat het goed was. Maar het is niet anders. Ik ga overstappen op Kruidvat pure en soft!

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Oh 😪 vanaf de geboorte dit gebruikt met de gedachte dat het goed was. Maar ...
Ik had precies hetzelfde... Dacht ook dat het goed zou zijn. 😞 Voelde me eerst heel schuldig maar heb nu zoiets van het is gebeurd en kan het niet meer terugdraaien helaas. Ben blij dat ik het nu in ieder geval weet. Ik stap ook over op kruidvat luiers. 😊