7 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje is heel erg van het frunniken en hier kan die echt een poos mee bezig zijn misschien optie??
2 jaar geleden
Ik heb voor onze 3 kids vele kleine "kadootjes" gekocht. Mocht het jengelen of vervelend worden achterin dan geef ik ze wat, alles komt bij action/zeeman/wibra vandaan. Afgelopen vrijdagavond gaan rijden (1100 kilometers) kids 7, 2 en 10 maanden, vooral geslapen en wanneer ze zich begonnen te vervelen mochten ze wat uit de verrassingstas pakken;) en echt wat een super reis hadden wij, zij lol en pret met nieuw speelgoedje en wij konden in alle rust lekker rijden.
2 jaar geleden
Hebben jullie goed aangepakt! Ik volg, er is niks ergers in de auto als kinderen die huilen/zich vervelen.
2 jaar geleden
Reactie op Mom Of 3 Boys
Ik heb voor onze 3 kids vele kleine "kadootjes" gekocht. Mocht het jengelen ...
Dat is echt een goed idee! Hoeft niet erg duur te zijn maar als het opvallend kleurtje of structuur heeft is het al interessant 😇
2 jaar geleden
Wij gaven hem:
* een rammelaar
* lege fles
* speelgoedjes met geluid
Hij vond het prima om hier mee te spelen en was gerust een half uur zoet. Na de eerste stop moesten we wel om en om achterin zitten ivm verlatingsangst. Maar ‘s ochtends ging het alleen spelen vaak goed zonder gemopper.
2 jaar geleden
Reactie op saskiat91
Wij gaven hem:
* een rammelaar
* lege fles
* speelgoedjes met geluid
Hij ...
Ik heb net op mamaloes wat nieuwe speelgoed besteld en dat geef ik pas als we onderweg zijn en op vakantie zodat hij met iets anders kan spelen dan wat hij thuis heeft. We nemen lettelijk 5 dingen mee want we gaan naar familie toe dus daar worden we zeker ook beladen ten kilo's speelgoed 🤣🤣