8 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk wij wachten tot volgend jaar tot hij wat ouder wij zijn dan van plan om het in 2 dagen te doen en ergens te overnachten en hebben een dvd speler in de auto niet voor heel de weg natuurlijk maar houd ze wel even bezig je zou eventueel ook snachts kunnen rijden als hij slaapt dat scheelt ook al veel tijd voor m

één jaar geleden

Iedere 2u stoppen en dan lekker uitrazen/ buiten picknicken, kleine speelgoedjes kopen voor in de auto en om de zoveel uur 1tje uit laten pakken, 1 ouder achterin bij het kind, soepstengels en makkelijk verteerbaar voedsel voor in de autostoel, een tablet/telefoon voor een filmpje, speen/doekje/knuffel, comfy kleding en een dekentje voor het slapen in de auto én bepalen of je er 1 of 2 dagen over doet. Wij doen meestal heen 2 dagen, terug in 1 keer.

één jaar geleden

Wij doen heenweg altijd een overnachting er tussen. De eerste dag dan snachts gaan rijden dan kan je al een wat langer stuk rijden. En dan slapen ze het eerste stuk lekker. Daarna zal je toch om de 2 a 3 uur moeten stoppen minimaal een half uur. Tablet mee, en eten. Iemand erbij op de achterbank. Ik zit zelf voor dit jaar voor een soort auto tafeltje te kijken die kan je over de autostoel zetten. En kunnen ze bijv ook kleuren, of blokjes bouwen

één jaar geleden

Wij hebben al meerdere vakanties met de auto gedaan. Als we overdag reden stopten we een aantal keer vaker om haar lekker te laten rennen. Het lag er aan hoe ver we moesten anders pakte we tussendoor een overnachting 😉 In de nacht rijden is voor ons met lange ritten wel de voorkeur. Om en om slapen en dan alleen stoppen als t echt moet (benzine plassen of wisselen) dan zijn wr in n wip en n scheet op de bestemming. Wij hebben nu ook toch maar een organisor besteld waar een tablet in kan dus mocht t niet te doen zijn dan kan ze lekker ff filmpjes kijken of dergelijke. In mijn vorige auto ( een tank op wielen Mitsubishi grandis 7 persoons) zat een dvd speler in dat was ook echt ideaal geweest! Maargoed iemand moest zo nodig een vrachtwagen er in parkeren dus die auto leeft niet meer. Met de houder is Ook drinken en eten wat makkelijker voor haar te pakken. Ik ben opgegroeid met auto vakanties en ik wil gewoon niet meer anders dan dat haha. Ik hoop dat Maud die liefde ook overneemt en lekker kan genieten van de roadtrips die we nog in petto hebben❤️ Ik kan al niet wachten tot volgende maand dat we richting Beieren gaan en daar anderhalve week gaan rond struinen!

één jaar geleden

Wat leuk! Het verschilt echt per kindje. Het ene kindje hoor je totaal niet in de auto en het andere kindje gilt alles bij elkaar. Kroatië is best ver rijden dus ik zou het wel met overnachting doen en gewoon gaan rijden, rijden en rijden. Is je kindje het zat? Dan stop je even om de benen te strekken. Wij hadden achterin zoveel mogelijk speelgoed en soms ging wij ernaast zitten. Nu zijn ze wat ouder dus misschien is een iPad ook de uitkomst! En genoeg te knabbelen voor in de auto. Maar neem vooral de tijd ervoor! Daarom is een overnachting wel aan te raden. Kroatië is prachtig! Zeker doen.

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/telefoonhouder-tablethouder-auto-hoofdsteun-universeel-360-graden-rotatie-voor-4-t-m-11-inch/9300000003704442?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze heb ik gekocht voor de moeilijke momenten. Als hij ziek is of overstuur in de file.

één jaar geleden

Wij zijn vorig jaar naar Kroatië geweest met de klein. We gingen rond een uur of 3 in de nacht beginnen aan onze reis zodat we voor de spits al ergens in Duitsland reden. De kleine sliep toen lekker! In de ochtend hebben we ergens langs de weg een lange pauze gehad en ontbijt gedaan. Na de pauze weer doorgereden, wij hebben in München overnacht en zijn de dag daarna doorgereden naar Slovenië want wij wilde graag naar het Bled meer. De dag erna door naar onze camping in Kroatië dit was toen nog maar 4 uuurtjes. Terug hebben we het hele stuk in de nacht in 1 keer terug gereden, geen aanrader was gesloopt haha

één jaar geleden

Wij gaan ‘s nachts rijden naar Italië en gaan in 1 stuk door (natuurlijk wel tussendoor stoppen maar niet overnachten). Hebben ook een tablet voor haar en heb iets gelezen over een bezigheid per uur mee te nemen. Maar ik hoop dat ze gewoon het merendeel slaapt, we moeten 13 uur rijden als alles meezit. Ik zie wel hoe het gaat als de tijd daar is.