26 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Inlegger voor de autostoel die lucht doorlaat. Aeromoov bijvoorbeeld
Die heb ik gekocht, Weet jij of dat wat werkt? lees er dubbele berichten over.
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Airco? Auto zonnescherm op het raam plakken.
Oooh ja das ook handig!!
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Airco? Auto zonnescherm op het raam plakken.
Maar zoek eigenlijk iets waar ze ook doorheen kan kijken. maar geen felle zon op haar heeft te branden. Tijdens slaap is zo.n dichte scherm wel handig
2 jaar geleden
Maar zoek eigenlijk iets waar ze ook doorheen kan kijken. maar geen felle z ...
Ik denk dat je niet veel opties heb. Veel dingen mag niet i.v.m. veiligheid voor het zicht. Hier slaapt ze gewoon in de auto, ook al is het licht.
2 jaar geleden
We hebben zo'n "sok" voor over het raam. Die trek je over de deur heen. Kan je wel doorheen kijken. Moet je ook zelf willen trouwens, anders lever je teveel zicht in. Het raampje kan nog open ook.
Kost maar een paar euro en ze zijn universeel. Werkt goed en dreumes kan het niet los trekken oid. Het ziet er alleen niet uit 😅, maar goed.
2 jaar geleden
Reactie op Sneeuw
We hebben zo'n "sok" voor over het raam. Die trek je over de deur heen. Kan ...
Wij gaan met de bus transporter. Daar past zo.n sok niet overheen. Is een grote schuifdeur
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Ik denk dat je niet veel opties heb. Veel dingen mag niet i.v.m. veiligheid ...
Hier slaapt ze ook wel in het licht, Gaat mij erom dat die hete zon niet op haar brand
2 jaar geleden
Je hebt nu bij de lidl 2 varianten waar je doorheen kunt kijken, zag ze in de online shop!
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Een scherm inderdaad, met zon zuignap, of anders een grote hydrofiel. Allee ...
Volgens mij kijkt hij niet echt uit dat raam. Zij zit achter hem. Maar wil dus iets waar je wel doorheen kunt kijken. Heb nu 2 dingen besteld via bol. even kijken of het iets is. en indd anders gewoon zo.n normale met zuignsp en dan 2 of 3 naast elkaar. is een grote raam namelijk
2 jaar geleden
Reactie op ROF
De Aeromoov scheelt hier trouwens enorm aan zweten. Echt een uitkomst
Aah das fijn!, Blij dat ik em gehouden heb. Zou het eerst weer retour sturen.
2 jaar geleden
Reactie op steefgerritsen
Je hebt nu bij de lidl 2 varianten waar je doorheen kunt kijken, zag ze in ...
Dankje. zal eens kijken
2 jaar geleden
Vrienden van mij hadden een zelfde bus. En 2 van die zuignap schermpjes ging prima. Verder regelmatig stoppen, voldoende koel drinken, luchtige kleding en schone kleding bij de hand wanneer ze erg zweten. Hun kids zijn er allebei prima groot in geworden, ik trouwens ook want mijn ouders hadden er ook 1.
Wel echt een tip, zorg voor een wit laken in de auto en leg deze over de autostoel als je bij de auto wegloopt. Dit voorkomt enorm hete stoeltjes
2 jaar geleden
Ooit gekeken of je sunnyboy kunt bestellen voor jullie transporter? (Ik denk t eigenlijk wel aangezien t een populaire bus is)
Wij hebben dat in de Auris en t scheelt gewoon een hele hoop! Vaak merken wij ook dat t een stuk koeler is in de auto dan in die van mij (ik heb dan wel echt een ander soort auto waar die dus niet voor gemaakt worden en ik van die stomme zonbescherming heb die voor geen **** past)
T was ff een uitgaven maar wij zijn daar echt heeeeel blij mee
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Vrienden van mij hadden een zelfde bus. En 2 van die zuignap schermpjes gin ...
Oooh dankje, Das indd een handige tip!!. Ik heb 2 doeken gekocht van 60x100 met zuignappen. Hopelijk is het iets. Dekt wel mooi het raam. Maar door de kleine gaatjes kan ze nlg wel na buiten kijken