Wij willen binnenkort naar turkije met de auto en ik wil een fijne autostoel kopen voor mijn zoontje want de maxi cosi is ook sowieso te klein. Nou wil ik een stoel die in een goeie ligstand kan, dus dat het stoeltje ook daadwerkelijk ligt en niet alleen een klein stukje.
Nou heb ik 2 autostoelen gezien die me aanspreken:
1: Cybex Sirona Zi I-Size
2: Maxi-Cosi Mica Pro Eco I-size
Heeft er iemand ervaring met een van deze autostoeltjes, of zijn er andere die jullie aanraden. Ik hoor het graag 🥰
ja wij hebben de mica, super fijn! de ligstand is echt een beetje zoals de maxicosi, pikt onze kleine echt niet meer dus die zit rechtop maar we gaan de ligstand voor vakantie zeker gebruiken!
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-titanium-baby-prime-i-size
Wij hebben deze stoel. Echt een goede koop. Betaalbaar, draaibaar, kan ook voor langere kindjes echt totdat ze zelf kunnen zitten zonder verhoger. En 5 standen voor liggen. Wij zijn er erg blij mee.
Nou we hebben de perfecte autostoel gevonden. We zijn naar babypark gegaan en daar hebben we naar een paar autostoelen gekeken. Hij mocht er ook in zitten/liggen. Wij zijn gegaan voor de brintax romer omdat die in een goeie ligstand kwam, en het perfecte hoofdkussentje had. Een iets platter hoofdkussen waardoor het hoofdje niet zo geplet wordt! 🥰