44 Reacties

één jaar geleden

Hier net hetzelfde. Ik volg even.

één jaar geleden

Ik ga volgende week de novi baby goliath pro halen. ZG er goed uit en goede reviews. Er is echt zoveel keuze en verschillende prijzen

één jaar geleden

Wij hebben de; Maxi-cosi Mica Pro Eco I-Size Authentic Black Geweldige stoel, voldoet aan alle veiligheidseisen. Is draaibaar, je kan de stoel in 3 standen doen van zitten tot beetje liggen ☺️! Wel met isofix, kan niet met gordel worden bevestigd.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wij hebben de; Maxi-cosi Mica Pro Eco I-Size Authentic Black Geweldige sto ...
https://www.babypark.nl/maxi-cosi-mica-pro-eco-i-size-autostoeltje.html?color=4555

één jaar geleden

Wij hebben onlangs de Maxicosi Tobi aangeschaft. Mijn dochtertje is gelijk veel meer ontspannen in de auto en kijkt vrolijk om zich heen

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wij hebben de; Maxi-cosi Mica Pro Eco I-Size Authentic Black Geweldige sto ...
Wij hebben deze ook, zeer tevreden

één jaar geleden

Wij hebben al een tijdje de maxi cosi Axiss in gebruik. Wij zochten een betaalbare die draaibaar is, voor in mijn Peugeot 107. Zodat we er niet zo in hoeven te kruipen. Wij zijn er erg blij mee!

één jaar geleden

Wij hebben ook de maxi cosi mica pro

één jaar geleden

Britax Romer dualfiz

één jaar geleden

Reactie op Irisje123

Wij hebben ook de maxi cosi mica pro
wij ook!

één jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi mica up.

één jaar geleden

Wij hebben sinds vorige week de Cybex Sirona SX2 i-size. Zijn er super blij mee! Het is niet het goedkoopste stoeltje maar het kan 360 graden draaien, wat een verademing met in de auto doen 😅 en ze kan nog een hele tijd tegen de rijrichting in vervoerd worden, daar heb ik hem op uitgekozen. Er zijn nieuwe kleuren dus de ‘oude’ kleuren zijn op sommige plekken in de uitverkoop. Wij hebben hem bjj babydump met flinke korting kunnen kopen.

één jaar geleden

Ik ga hier ook over naar een andere stoel. Vind het maar proppen nu en zie dat ze er niet zo vrolijk van wordt en lekker meer zit. Ik ga voor de Maxi cosi Titan i size. Isize stoelen worden ook zijwaards getest en zijn daarom veiliger. De stoelen met de oudere norm (e44 ofzo ben het ff kwijt hoe het heet) worden ook getest op zijwaartse botsingen door bijv anwb. Maar degene die goed uit die test komen zijn niet bepaald goedkoper.

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Ik ga hier ook over naar een andere stoel. Vind het maar proppen nu en zie ...
Zijwaards moet zijn zijwaarts 🙈😅 moe

één jaar geleden

Reactie op Irisje123

Wij hebben ook de maxi cosi mica pro
Wij ook

één jaar geleden

Reactie op Momo96

Britax Romer dualfiz
Wij ook deze en hij is zo fijn!!! Ik raad je aan echt eentje te nemen die 360 graden kan draaien.

één jaar geleden

Wij hebben gister de Maxi-Cosi Pearl pro2 opgehaald! Deze past op de familyfix2? Base. We kunnen hem voorwaarts en achterwaarts gebruiken dus dat is super fijn! Hij is niet draaibaar maar in ons geval is dat juist fijn want we hebben een kleine auto dus de bijrijder zit al met de knieën in de schouders 😂. Ik heb een extra voetenzak voor in een buggy die we niet gebruiken, daarom ga ik even testen of hij ook in de autostoel kan. Met jas in de autostoel is niet veilig maar ik vind het zo koud nog dus hopelijk werkt dit 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wij hebben gister de Maxi-Cosi Pearl pro2 opgehaald! Deze past op de family ...
Wij slaan gewoon een dekentje om haar heen en dan de kachel aan op 20/22 graden dan is het binnen 10 minuten warm zat voor zonder jas 😀!

één jaar geleden

Wij hebben vanaf dat Maud 4 maanden is al een autostoel. Ze kon niet in de maxicosi liggen ivm der reflux. Wij hebben voor een meegroei stoel gekozen die 360 graden draaibaar is. Cybex sirona sx2 i-size. Zowel in mijn auto (ik heb de oranje kleur) als in die van mijn man (hij heeft een grijze) hebben we deze en ik wil niet meer zonder! Houd er wel rekening mee met wat voor auto je hebt! Heb je een auto zonder Isofix dan wordt je al heel beperkt in de keuzes!

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wij slaan gewoon een dekentje om haar heen en dan de kachel aan op 20/22 gr ...
Mijn dochter heeft zeg maar hele drukke benen 😅. Een dekentje blijft hooguit 5 seconden zitten 😂