44 Reacties

één jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Mijn dochter heeft zeg maar hele drukke benen 😅. Een dekentje blijft hoogu ...
Ja hier trekt ze het soms ook eraf. Maar goed, dan wacht ze maar tot de auto op temperatuur is 😂🫢!

één jaar geleden

Maxi cosie mica eco grijs. Isofix met poot en dus altijd 360 graden draaibaar wanneer wij dat willen. Sommige stoeltjes claimen 360 graden draaibaar te zijn met isofix maar hebben dan wel een topthether waardoor je hem eigenlijk fixeert /vastzet) 😒. Ja het was een investering, maar zzooooo blij mee. Stoeltje groeit tot ongeveer 4 jaar mee.

één jaar geleden

Pff als ik sommige prijzen zie😭.. zijn er ook mensen die een wat goedkopere autostoel hebben? Wij hebben ook nog eens een kleine auto dus al die draaifuncties enzo lijken me erg veel ruimte in beslag te nemen ook.. ?? Hebben binnenkort denk ik ook een groter zitje nodig.. merk dat ze ook niet meer zo graag in haar 0-autostoeltje zit..

één jaar geleden

Wij zitten te kijken maar CubexPalles G I-size. Als beste getest, ze kunnen er tot 12 jaar (!) in en niet àl te duur 👌

één jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Pff als ik sommige prijzen zie😭.. zijn er ook mensen die een wat goedkoper ...
De maxi-cosi Tobi vind ik ook een hele fijne stoel! Ik heb een tijdje in een Babywinkel gewerkt en dat vond ik een top stoel. Hij is nog steeds geen €50 maar wel een heel stuk steviger en gebruiksvriendelijker dan een echte goedkope stoel. Hij staat muurvast in de auto, heeft geen isofix maar voelt bijna wel zo. Even goede acties in de gaten houden! Dan kan je hem vaak wel rond de €130 krijgen vermoed ik.

één jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Priori SPS voor onze oudste dochter. Die gaan we deze week ook voor onze jongste halen. Wij vinden het een fijne stoel. Kan alleen vast gemaakt worden met een gordel. Dus geen isofix. Gaat tot zo'n 4 jaar mee. Qua andere stoelen, is dit een wat goedkopere stoel. Toevallig nu bij Amazon €90.

één jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

De maxi-cosi Tobi vind ik ook een hele fijne stoel! Ik heb een tijdje in ee ...
Hier ook maxi cosi Tobi omdat we geen auto met iso fix hebben. Echt een ontzettend fijne stoel en ook niet zo duur. Is niet draaibaar maar dat vind ik geen probleem.

één jaar geleden

Voor degenen die de Maxi Cosi Tobi hebben: klopt jet dat deze alleen voorwaarts geplaatst kan worden??

één jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Voor degenen die de Maxi Cosi Tobi hebben: klopt jet dat deze alleen voorwa ...
ja

één jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Pff als ik sommige prijzen zie😭.. zijn er ook mensen die een wat goedkoper ...
Marktplaats! Bijvoorbeeld maxi cosi assisfix is goed te krijgen voor mooie prijsjes, draaibaar neemt niet perse meer ruimte in naar de breedte

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Marktplaats! Bijvoorbeeld maxi cosi assisfix is goed te krijgen voor mooie ...
ja vriend heeft die van hema, 150 euro en echt een top ding!

één jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wij hebben gister de Maxi-Cosi Pearl pro2 opgehaald! Deze past op de family ...
Ja ik heb dus ook gelezen dat het niet veilig is. Maar veel mama's raden deze aan. https://www.bol.com/nl/nl/p/bemini-reisponcho-9-36m-natuurlijk-beige-softy-jersey/9300000119918583/?Referrer=ADVNLGOO002038-G-138004900975-S-1670000247500-9300000119918583&gclid=CjwKCAiApvebBhAvEiwAe7mHSGJ_klTK3f2R7AiU51dOdIKR4EazhRAUT0nkTFiCdk1lbFLmC4KShRoC_D8QAvD_BwE

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867/?Referrer=ADVNLGOO002031&gclid=CjwKCAiApvebBhAvEiwAe7mHSHZ0GllYEtOaO8jo6zJcbmlfqK5yPrVmSnzfd_q4OX-B2PLOGt7uDhoCPVIQAvD_BwE Deze hebben wij in onze meest gebruikte auto. https://www.mamaloes.nl/cangaroo-colonel-black-sps-0-36-kg-autostoel-0229 Deze in de minst gebruikte auto. Als geld geen issue is dan kan ik je de maxicosi absoluut aanbevelen! Die andere is prima maar ik merk echt verschil tussen die 2 stoelen.

één jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Voor degenen die de Maxi Cosi Tobi hebben: klopt jet dat deze alleen voorwa ...
Volgens mij wel. Vond het zelf ook raat dat je hem vanaf 9 maanden al mag gebruiken terwijl je kindje tot 15 achteruit moet 🤔

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Volgens mij wel. Vond het zelf ook raat dat je hem vanaf 9 maanden al mag g ...
dat is omdat er twee normen tegelijk zijn, en dit stoeltje valt onder de oude norm

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Volgens mij wel. Vond het zelf ook raat dat je hem vanaf 9 maanden al mag g ...
nee 9 maanden is verplicht, 15 maanden een advies. Dus dan kan je kindje ( bij wijze van ) tot 10 maanden in de maxicosi en daarna gelijk rechtuit in de maxi cosi Tobi

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

nee 9 maanden is verplicht, 15 maanden een advies. Dus dan kan je kindje ( ...
Dankjewel wij hebben de Toby voor mijn zus ofwel incidenteel gebruik en de mica voor dagelijks gebruik.

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Dankjewel wij hebben de Toby voor mijn zus ofwel incidenteel gebruik en de ...
nee dat klopt niet, het is geen advies er zijn twee normen de ene norm schrijft tot 15 mnd voor en per lemgte de andere (oude) kijkt per leeftijd in t buitenland kan de norm andes zijn https://www.promovendum.nl/auto-rijden/autostoeltjes-2022-regels-ece-keurmerk-i-size-r44#:~:text=Op%20dit%20moment%20bestaan%20er,goedkeuring%20(ECE-R129). tobi is een stoeltje onder de oude norm dat nog verkocht wordt

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Dankjewel wij hebben de Toby voor mijn zus ofwel incidenteel gebruik en de ...
ja hier ook de mica,super fijn ding!

één jaar geleden

Ik heb de assisfix en de draaifunctie is echt een lifesaver! Prima prijs op marktplaats als je af en toe kijkt.