Hoi hoi lieve mama's en papa's
Hoe gaan jullie de 1e verjaardag van jullie kleintje vieren?
Van uitnodigingen tot wie nodig je uit en welk thema doen jullie?
Ik heb sleutelhangers met een foto van Ben laten maken. Deze krijgen de opa's en oma's en Ben zijn belangrijkste tante (degene die tijdens mijn zwangerschap en nu nog altijd voor ons klaar staat). De rest van de familie krijgt gewoon een uitnodigingskaartje met de post toegestuurd. Eind deze maand denk ik. Dan hebben ze de uitnodiging een maand vooraf in huis.
Als thema denk ik aan iets met een auto ofzo. Kind is daar zo dol op 😅.
Ik kom zelf uit een groot gezin, mijn jongste broer heeft Ben (nu 10 maanden) nog nooit in het echt gezien 😵. Terwijl ik er genoeg aan gedaan heb hem en zijn vrouw uit te nodigen. Mijn andere broer en jongste zusje nu 1x. Alleen mijn 2 oudste zussen vaker waarvan de een na oudste degene is die als ik maar een belletje geef binnen een uur hier staat (mits de auto thuis is, het is ongeveer 30 min rijden).
Qua vieren houden wij het denk ik gewoon klein, we nodigen de opa's en oma's en ooms en tantes uit en zien wel wie er wel en wie er niet komen.
Liefs een nieuwsgierige mama die eigenlijk nog helemaal niet zo zeker is over het hoe en wat betreft Ben zijn eerste verjaardag 😅.