11 Reacties

2 jaar geleden

Onze meid drinkt max 100ml per keer! Maar dat verschilt heel erg per kind schijnbaar

2 jaar geleden

Het wisselt per kind en hier per voedingsmoment. Tussen de 100 en 180 ml is hier gangbaar per voeding (meestal ca 150 ml).

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Het wisselt per kind en hier per voedingsmoment. Tussen de 100 en 180 ml is ...
Ze is trouwens wel pas 9 maanden. Ik had je bericht niet goed gelezen!

2 jaar geleden

Ik gebruik altijd deze berekening: https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/267-hoeveel-melk-in-een-fles Ligt dus aan gewicht van je kindje en hoe vaak hij drinkt en eet馃槉

2 jaar geleden

Die van mij drinkt 200-230 per keer. Maar het verschilt inderdaad per kindje. Ik zou net zo lang kolven per borst als ze normaal zou drinken en dan even kijken hoeveel het is. Je borsten moeten misschien ook weer wennen en geven misschien wel minder melk als je nu kolft dan voorheen. En als het om 茅茅n flesje per dag gaat, kan hij het de keer daarna aan je borst ook gewoon weer inhalen als het flesje net iets te weinig was.

2 jaar geleden

Hi, Mijn dochter is net 9mnd en krijgt 150/170 ml per keer. Gaat bijna altijd op

2 jaar geleden

Hier geven we alleen de voeding van 22:30 met flesje, dit is steeds zo鈥檔 130 ml.

2 jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Hier geven we alleen de voeding van 22:30 met flesje, dit is steeds zo鈥檔 13 ...
Ze is morgen 9 maanden trouwens

2 jaar geleden

Mijn zoontje drinkt 130 ml per keer. Maar je kan ook proberen met kleine beetjes 50-70 ml per keer te geven om af te tasten wat je kindje drinkt. Ik denk dat mijn zoontje aan de borst veel meer drinkt, maar hij vindt deze hoeveelheid prima. Is 9 maanden en 1 week oud

2 jaar geleden

160 ml

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie advies馃グ Het is een beetje tegen gevallen, hij is het niet gewoon uit een flesje drinken en wou geen flesje 馃槪