15 Reacties
4 jaar geleden
Ach wat sneu... Wij doen het volgende: Hoofdeinde van het bedje wat hoger, snot uitzuigen met een neuspeer en het gebruik van neusspray voor baby's (zoutoplossing). In de nacht is het erger, dus dan legen we 's avonds voor het slapen gaan z'n neusje en doen we preventief neusspray. Beterschap!
4 jaar geleden
Reactie op Linnnepin
Ach wat sneu... Wij doen het volgende: Hoofdeinde van het bedje wat hoger, ...
Nou precies dit dus! Mijn zoontje is er net vanaf na 1 week goed verkouden te zijn geweest. Dit hielp indd het beste !
4 jaar geleden
Ik weet niet of je borstvoeding geeft
? Anders wat bv in de neus druppelen. En dat wat linnepin zegt.. beterschap!
4 jaar geleden
Wat vervelend! Al veel tips zijn al gezegd, bij ons hielp ook een halve ui bij het wiegje zetten. Stinkt enorm, maar werkt top.
4 jaar geleden
Reactie op Fren
Een ui.. hij slaapt naast mij in de cosleeper 馃槶. Het is inderdaad heel erg ...
Naar h茅?! En mijn dochtertje pakt de speen ook niet doordat ze door de mond moet ademen. Dus in slaap vallen duurt wat langer馃檲. De ui staat ook een halve meter bij mijn neus vandaan maar gek genoeg heb ik er snachts geen last van. Ruik het alleen echt goed als ik weer de kamer op kom lopen.
Wij hebben ook nog een zijliggingskussen aangeschaft, voor m鈥檔 idee werkt dat ook beter dan plat op de rug!
4 jaar geleden
Reactie op Fren
Een ui.. hij slaapt naast mij in de cosleeper 馃槶. Het is inderdaad heel erg ...
Dat is inderdaad zielig! Had ons zoontje ook heel erg toen die een paar weken was ( nu bijna 9 weken ). Ik had de ui ook heel lang uitgesteld ( vanwege de geur haha ), omdat het wiegje op onze kamer staat. Maar zodra we dat hadden gedaan, was het binnen 2 dagen bijna weg.
4 jaar geleden
Mijn dochter is ook zo snotverkouden馃槱 al vanaf anderhalve week oud. Je ontkomt er niet aan met nog een kindje wat op school zit en van alles meeneemt naar huis. Zo zielig dat ze soms geen adem krijgen, niet goed kunnen drinken en slapen en dan ook nog die hoest erbij馃槗 Omdat ik het in der rug helemaal voelde gorgelen toch even naar de huisarts geweest voor de zekerheid. Wat hij adviseerde en hier tot nu toe het beste helpt is van otrivin het stofzuigertje zeg maar en de zoutoplossing capsules. Eerst haar neusje leegzuigen en daarna de capsules, daar kom je verder mee als een gewone spray.
4 jaar geleden
Reactie op Fren
Moet ik dan gewoon een ui door het midden snijden en onder zijn wiegje legg ...
Ja, dat kan je doen. Ik had de schil van de ui afgehaald door de midden gesneden en op de vensterbank gelegd op een schaaltje.馃榿
4 jaar geleden
Reactie op Fren
Moet ik dan gewoon een ui door het midden snijden en onder zijn wiegje legg ...
Is ze inmiddels weer helemaal beter? Mijn dochter is ook snotverkouden. Gisteravond ook 38 graden. Nu gelukkig weer 37,4. Vind het zo sneu om te zien. Er komt ook geen snot uit haar neusje maar zit wel helemaal vast. Wat heeft bij jou geholpen uiteindelijk?