11 Reacties
2 jaar geleden
Hier net zo! Eerst zat het goed los.. maar nu is het net een droge hoest. Af en toe wel eng😓
2 jaar geleden
Hier ook zelfde probleem, als je niks in huis hebt van hoestdrank, kan het bedje wat schuiner zetten helpen, zodat hij met z'n hoofd/romp wat schuiner ligt.
2 jaar geleden
Mijn dochter van nu 6,5 maand hoest ook veel. Huisarts zegt dat hoestdrank onzin is en eigenlijk weinig nut heeft.. Uit ervaring bij mijn oudste dochter (bijna 4 jaar) weet ik dat een baby nou eenmaal vaak verkouden is.. Maar zo bouwen ze wel weerstand op. Ze is na haar 1e jaar nooit meer ziek geweest.
Neusspray zoutoplossing kan het eventuele slijm oplossen (tip Huisarts). En verder is het volgens hen gewoon uitzitten..
2 jaar geleden
Reactie op Cvu_
Oh hier ook 😩 vorige week 3 dagen gehad dat hij zo erg moest hoesten dat a ...
Dit heeft mijn zoontje (van bijna 9 jaar) nog steeds! Vanaf 6 maand ong. Als baby heeft hij het RS virus opgelopen en heeft er bronchitis aan over gehouden. Maar sinds het RS virus heeft hij dus dat als hij een erge hoestbui heeft en er weer in blijft hangen dat hij erbij overgeeft.
2 jaar geleden
Hier ook al even last van hoesten, wij schrokken ons soms kapot. Ze heeft soms een hele heftige hoestbui. Wij hebben een luchtventilator van Vicks op haar slaapkamer en der bedje schuin gezet. Ook gebruiken wij hoestbalsem van Saar en smeren wij op haar borst. Wij vinden dit helpen.
2 jaar geleden
Hier net gisteren ontslagen uit het ziekenhuis, kleine heeft het RS virus. Hoest dus ook veel, was ook ontzettend benauwd.
Dus als je je zorgen maakt trek asjeblieft aan de bel bij de huisarts of hap. Ik heb dit ook gedaan en toen t erger was dus de hap en vanuit daar moest hij direct opgenomen worden.
We zijn nu weer thuis. Vanuit het ziekenhuis kreeg ik de tip om niet de zoutoplossing spray te gebruiken maar van die ampullen met zoutoplossing. Werkt veel beter. En dat ervaar ik ook zo idd.
Voor het hoesten niets gehad. Moet vanzelf oplossen. Wel moeten wij m nog paracetamol geven want hij heeft ook echt pijn