9 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde maar baby is 6 maanden! Wakkertijd is ineens korter en hij slaapt overdag echt veel.
Hij is wel laatst ziek geweest (buikgriep en Corona), net uit sprong 5 (veel wakker ‘s nachts) en tandjes komen door.
Ik maak me niet echt zorgen want slapen is slapen maar idd het is wel raar 😂
2 jaar geleden
Update: hij heeft vandaag al 5 uur geslapen overdag 😳 ga hem nu wakker maken voor zijn groentenhap haha. Op de opvang sliep hij maandag ook 3u achter elkaar. Hij slaapt trouwens ‘s nachts ook gewoon door dus het heeft geen negatief effect op zijn nachtrust ofzo.
2 jaar geleden
Reactie op Merle1987
Wat fijn dat jij dit herkent. Mijn zoontje krijgt ook tandjes en is inderda ...
Ja of misschien een ontwikkel sprong die veel energie kost. Merk wel dat als mijn zoontje wakker is dat hij echt héél actief is. Veel lachen, bewegen, alles willen zien. Even chillen is er niet bij 😂
2 jaar geleden
Mijn dochter van 7 maanden heeft dit (momenteel) niet, maar wel vaak voordat een nieuwe sprong begint..
2 jaar geleden
Reactie op Merle1987
Ojee! We zijn net uit sprong 5 🙈
Hahaha misschien opnieuw energie opbouwen na de sprong? 😂 altijd positief bekijken hahaha
2 jaar geleden
Mijn dochter van 7 maanden en een week slaapt ook opeens veel overdag! (Voorheen team #nosleep) Ook s nachts slaapt ze langer door en wordt nog maar 1 of 2 keer wakker in plaats can 3 of 4 keer. Geen idee wat het precies is. Ze is wel bezig te gaan kruipen en kan sinds eergisteren van rug naar buik rollen (kon ze eerst nog niet). Ze wil ook haar groentehapjes niet eten en accepteert haar groente enkel als fingerfood. Oh well, het hoort er vast even bij. Van het slapen geniet ik wel hoor 😉