8 Reacties
2 jaar geleden
Kan zijn dat je dochter oververmoeid is daar kunnen ze hazeslaapjes door gaan doen. Kan echter ook door de 8-9 maanden slaapregressie komen.
2 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. De avondslaapje is drama sinds paar weken. Rond 18:00-19:00 gaat mijn zoontje naar bed en wordt tot 23-00 om de 40 min wakker…. Ik denk zelf dat het door zijn sprongetje is. Ik weet me daar ook geen raad mee.
In de ochtend slaapt hij 1 uur en 15 min en in de middag weer 40 min (sinds sprong 6)
2 jaar geleden
Ja hier is eigenlijk alles een gedoe met slapen met haar. Telkens weer iets anders.
Altijd vroeg wakker (vaak al 5 uur), elk uur wakker, staan in bed. Ik heb alles al geprobeerd en houdt me aan het schema van slaaptipsvoorbabys.. maar geloof niet echt meer dat het een sprong of slaapregressie is haha 😂
2 jaar geleden
Reactie op RLY
Ja hier is eigenlijk alles een gedoe met slapen met haar. Telkens weer iets ...
Zo herkenbaar. Alles wat je noemt is hier ook gaande. Nooit een goeie slaper geweest maar de laatste 1,5/2weken is het echt dramatisch.. geen idee meer wat te doen. Nemen hem vaak in de avond nog maar weer even mee naar beneden en gaat dan rond 21.00 met ons mee naar bed. Hopelijk is het een fase en is deze fase gauw voorbij🙏🏼
2 jaar geleden
Reactie op JDSL
Zo herkenbaar. Alles wat je noemt is hier ook gaande. Nooit een goeie slape ...
Zo vervelend hè dat je er alles aan doet maar gewoon niet alle kindjes goede slapers zijn.
Dat denk ik in ieder geval.. want ik zou niet weten wat ik nog anders zou kunnen doen 🙈
Succes met de zware nachten ook, en hopenlijk gaat het idd snel beter!