11 Reacties

4 jaar geleden

Voor in de tuin lijkt hij mij erg klein. Hij is wel geweldig voor het strand. Maar is denk ik meer geschikt om te slapen 馃き

4 jaar geleden

Ik volg 馃槉

4 jaar geleden

Om het nog moeilijker te maken. Ze hebben ook een box die je om kan bouwen tot tent.. Ik ben zelf ook hard aan het twijfelen... https://www.bol.com/nl/p/deryan-peuterbox-campingbedje-babybox-silver/9200000002015741?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Ik heb een inklapbare box van mama loes! Die is ongv 1 bij 1. Onze baby is bijna 6 maand.

4 jaar geleden

Wij hebben de deryan peuter en in te spelen is nu, met 6mnd en 68cn, nog leuk. Maar dit zal snel te klein worden. Wij hebben een grote parasol en een zonnedoek. Kan hij daaronder op het picknick kleed

4 jaar geleden

Reactie op Nope

Om het nog moeilijker te maken. Ze hebben ook een box die je om kan bouwen ...
Om te spelen zou ik zeker hier voor gaan鈽猴笍 Ik heb het peutertentje toen op marktplaats gekocht en was zijn geld zeker waard. De eerste is nogal een ontdekker dus toen zij ging "slapen" had ik ook echt even rust op het strand 馃き

4 jaar geleden

Wij hebben een campingbedje en een Deryan tentje (peuter deluxe) en moet bekennen dat we sinds we de Deryan hebben ik die eigenlijk steeds meepak als we ergens zijn tijdens een slaapje. De Deryan gekocht met het oog op een tripje met het vliegtuig. Tijdens een roadtrip hadden we beide mee en ons zoontje van 6 maanden heeft heerlijk in z鈥檔 tentje gespeeld, welke fungeerde als box. En sindsdien ook de slaapjes opgebouwd en gaan perfect 馃憣馃徏

4 jaar geleden

Ik gebruik een campingbedje. Die hebben we toch al en voor die paar maanden geen extra aanschaf nodig. Evt met een muggennet erover.

4 jaar geleden

Ik heb ook de inklapbare box van ding

4 jaar geleden

Reactie op Spruit1993

Ik heb ook de inklapbare box van ding
Lekker samen van de zon en buitenlucht genieten. Mooie pupper 馃挄