11 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter loopt thuis op haar antislip sokken of antislip pantoffels. Buiten loopt ze op gewoon laarsjes van de bristol. Maar ze loopt volledig los. Op de flexibele schoen liep ze ook gewoon goed. Miss zijn ze niet stevig genoeg bij haar enkels?

één jaar geleden

Er is een topic 'shoesme' waar dezelfde vraag wordt gesteld, mogelijk staat daar je antwoord tussen.

één jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/shoesme-gNZzgN?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één jaar geleden

Mijn dochter loopt thuis op haar antislip sokken of antislip pantoffels. Bu ...
Ja dat denk ik haast ! Ik snap er echt niks van. Dit word aangeraden maar als ze er niet goed op loopt dan zal ik toch over moeten op “gewone “ schoenen…

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Er is een topic 'shoesme' waar dezelfde vraag wordt gesteld, mogelijk staat ...
Ah dankje ! Die had ik nog niet gevonden…

één jaar geleden

Onze zoon had dat ook met zijn 2e paar schoentjes. Zelfde als eerste, maar bij de eerste ging het wel goed. Nu heeft hij stevigere stappers en loopt hij nog net geen kilometers 😅. Hij staat rechter, voetstand is beter (minder pinguïn) en hij is veel zelfverzekerder. Hij heeft zijn soepelere schoentjes nu alleen nog voor speeltuinbuitenspelen omdat zijn nieuwere daar te luxe (duur) voor zijn 😅.

één jaar geleden

Zelf aan willen doen zo mooi zijn ze 🤪🤭

één jaar geleden

Wij hebben de babyflex schoenen, hij loopt er top op.

één jaar geleden

Ja hier was het flexible zooltje het probleem. Als je kind gewoon goed zelfstandig loopt kun je naar mijn idee beter schoenen aanschaffen met een stevige zool. Werkt hier stukken beter.

één jaar geleden

Hele fijne schoenen ! Alleen de prijskaartjes zijn minder leuk🥺🤭

één jaar geleden

Hier ook 1e schoentjes van Shoesme, valt blijkbaar ook breder of iets? Zijn daarna direct overgegaan op Keq! Bevalt super.