2 Reacties

4 maanden geleden

Ah, herkenbaar. Was bij ons het gehele eerste jaar wel . Onrustig nachten ook. Dochter is gewoon een strijder😂 ze at ook super veel. Ze wilde van alles wat nog niet lukte. Moet wel zeggen ze kroop heel vroeg en liep voor 1 jaar. Ik heb haar overdag veel geholpen zodat ze het sneller leerde en de onrust iets minder werd. Ik was veel thuis zodat ze op de grond kon bewegen en niet in een buggy zat dat vond ze overigens toch niet leuk. Was even pittig maar eenmaal toen ze kon lopen was ze een stuk rustiger en meer voldaan. Dus mijn tip zou zijn lekker helpen bijv. Dingen neerleggen waar ze heen moet tijgeren. Wat ik ook veel deed was juist in huis overal mee laten kijken bijv. Eten koken had ik een bumbo floorseat. Als ik het goed zeg. En boven was opvouwen douchen nam ik dr mee. Boxmatras op de grond er om heen stofzuigen zolang ze mij zag en ik was bezig was ze wel iets rustiger. Maar het hoort er bij. Het zal ook in fases zijn hoor. Dat ze weer wat nieuws kan en dat het dan even rustig is. Maar eten was hier ook heel goed. Ze at met gemak 200 gram groente en fruit weg. Naast de flessen maar die waren geen 200 dat heeft ze dan weer nooit weggekregen.

3 maanden geleden

Hallo, Mijn zoontje heeft de eerste 6 maanden extreem veel gehuild. Bij ons bleek het verstopping te zijn en verborgen reflux. Hij gaf dan geen melk over althans niet in vele maten maar het kwam wel telkens in zijn slokdarm. Hij ervaarde hier veel pijn van. Hoe is je dochter haar stoelgang en hoe snel na het voeden word ze neer gelegd? Zou het medisch iets kunnen zijn? 😊