22 Reacties

2 jaar geleden

Een snotzuiger helpt hier ook goed!

2 jaar geleden

Physiomer neusspoeler! Is makkelijk in gebruik!

2 jaar geleden

Bij ons precies hetzelfde.. ik ga vaak stomen met haar.. en heb druppels voor haar hoestje

2 jaar geleden

Hier ook! 7 maanden en flink verkouden, hoesten en volle neus. Wij hebben ook de hoestdrank van daro, neuspompje, luuf en neusspray. Meer kan je helaas niet doen. Oja flink knuffelen 🥰 hopelijk is het snel over. Eerste tandjes zijn ook al zichtbaar. Alles tegelijk!

2 jaar geleden

Hier ook. Al bijna anderhalve week verkouden. We hebben een neuszuiger van otrivin. Blijkt dat baby's snel een oorontsteking kunnen krijgen bij verkoudheid

2 jaar geleden

een door gesneden ui naast haar bed! Heel veel beterschap gewenst!

2 jaar geleden

Reactie op Eems88

Hier ook. Al bijna anderhalve week verkouden. We hebben een neuszuiger van ...
Klopt, drie weken terug flink verkouden geweest. Nu al bijna 2 weken een dubbele oorontsteking. Deze week gestart met antibiotica, zo zielig..

2 jaar geleden

Wij gebruiken de zoutoplossing van Ortivin, werkt hier beter dan de spray.

2 jaar geleden

Van de huisarts neusspray met xylometazoline gehad, die spray ik voor flessen: eerst zoutoplossing dan die xylo, zodat ademen tijdens eten goed gaat. Meer tips heb ik ook niet, heel veel beterschap.

2 jaar geleden

Hier ook een verkouden baby.. iedere ochtend een hoop opgedroogd snot aan haar neusje gekleefd.. neusje is helemaal pijnlijk daardoor. Zo sneu! En hoesten ook, zo heftig! Maar vandaag lijkt het eindelijk wat beter te gaan.

2 jaar geleden

Hier ook! Ook koortsig, zo zielig! Lastig slapen ook. Overdag wel heel vrolijk geweest. Hoop dat ze zich snel beter voelt

2 jaar geleden

Reactie op Ekeid

Van de huisarts neusspray met xylometazoline gehad, die spray ik voor fless ...
Hoe oud is je kindje?

2 jaar geleden

Reactie op ninadebaat

Physiomer neusspoeler! Is makkelijk in gebruik!
Neusspray bedoel je dan of meer dit?

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Neusspray bedoel je dan of meer dit?
Deze bedoel ik! Is makkelijker dan gewoon neusspray vind ik!

2 jaar geleden

Reactie op ninadebaat

Ja deze is heel fijn!

2 jaar geleden

Reactie op ninadebaat

Oh goede tip!! Gewone spray is idd niet handig.. of er komt niks uit 😑

2 jaar geleden

Reactie op Suzvogel

Oh goede tip!! Gewone spray is idd niet handig.. of er komt niks uit 😑
Klopt, is echt waardeloos.. je kan hem niet op zijn kop houden, of sprayen als ze ligt… Bij de Physiomer heb je daar geen last meer van!

2 jaar geleden

Wij hangen elke avond een natte hydrofieldoek op de verwarming in de slaapkamer (verwarming staat niet aan, maar is een handige plek). Ons kindje was ook non-stop verkouden en de nachten waren heel gebroken hierdoor. Sinds we deze tip toepassen, gaat het zoveel beter!! En...baat het niet, dan schaad het niet 😉 Verder otrivin monodose en een neusaspirator. Ook hadden we het bedje wat schuin staan.

2 jaar geleden

Reactie op Ekeid

Van de huisarts neusspray met xylometazoline gehad, die spray ik voor fless ...
Xylo neusspray mag echt niet onder de 2!! het is zelfs zo dat kinderen wel eens opgenomen moeten worden nadat ze dit gebruikt hebben (ter observatie)...

2 jaar geleden

Reactie op Pomptidon

Xylo neusspray mag echt niet onder de 2!! het is zelfs zo dat kinderen wel ...
Mag ik vragen waar je deze informatie vandaan hebt? Ik ben nieuwsgierig. De KNO-arts heeft het ook bij ons zoontje voorgeschreven in lage dosering om bij uitzondering te gebruiken namelijk.