7 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ik heb een "gewone" thuiskapster gevraagd. Die werken vaak met gezinnen en daardoor ook kids. Ons meisje in d'r stoel gezet.. Ging prima 馃槉

2 jaar geleden

Wij zijn naar een gewone kapper geweest met 8 maanden al. 馃く Nu is hij toe aan de volgende knipbeurt. Bij ons komt 1x per 6-8 weken een kapster op de opvang. Je kan je kind(eren) aanmelden en betalen via de website en dan haal je ze smiddags geknipt weer op. Ideaal! Dus de volgende ronde mag hij mee bij de kapper daar. 1e keer wilde ik natuurlijk bij zijn en een plukje haar hebben 馃グ

2 jaar geleden

Eerste keer bij de kapper is super goed gegaan ! Lekker afleiden met een filmpje of spelen in de spiegel 馃き

2 jaar geleden

Gewoon bij de kapper in de buurt. We wonen in een dorp dus het halve dorp komt hier. Krijgen ze vanzelf ervaring met kleintjes :-p. Ze hadden een bak met speelgoed staan. Ik met haar spelen en de kapper had het zo geknipt.

2 jaar geleden

Phoee vandaag voor het eerst naar de kapper geweest met die kleine man. Wat een drama! De kapster zei dat alle kindjes zo reageren, is dat zo? Ik vond dat zij ook wel meer had kunnen doen om het minder dramatisch te maken. Even kennismaken met elkaar en de materialen, liedje zingen, pauze nemen. Ik was degene die met zulke idee毛n moest komen maar je zou denken dat het haar vak is. Volgende keer een echte kinderkapper uitzoeken!

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Phoee vandaag voor het eerst naar de kapper geweest met die kleine man. Wat ...
Mijn zoontje moest vorige week ook ontzettend huilen, alsof de wereld verging. Lang leve Nijntje op de telefoon, toen was hij voldoende afgeleid. Ook onze kapster zei dat veel kindjes zo reageren. Dat de kapster liedjes zou moeten zingen vind ik persoonlijk wat overdreven, dat lijkt me niet haar taak.

2 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Mijn zoontje moest vorige week ook ontzettend huilen, alsof de wereld vergi ...
Ze hoeft niet per se te zingen maar dat is een voorbeeld van een wat vriendelijkere benadering. Ik had een filmpje en maisknabbels waar hij gek op is, maar het mocht niet baten. We zaten achteraf onder de haren en ze nam niet eens de moeite hier wat van weg te halen. Denk dat ik maar een thuis cursus jongens knippen ga volgen, scheelt een hoop geld want ze durfde ook nog eens 20 euro te vragen.