10 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter stopte ook met 8 maanden met de borstvoeding. Alles geprobeerd maar er was geen melk in te krijgen. Verder at ze alles.
Omdat ik live bv gaf, niet wou gaan kolven en ze een flesweigeraar was er weinig tijd om haar melk te laten drinken. Dus we hebben het laten gaan!
2 jaar geleden
had je ook geprobeerd om eerst melk aanbieden en dan pas eten
in fruit zit wel een hoop vocht natuurlijk.. mocht je je zorgen maken om haar vochtinname
en bv beetje fruitsap afgeslapt met water drinkt ze dat ook niet?
2 jaar geleden
Je zou kunnen proberen om over te gaan naar 3 keer borstvoeding?
Verder loop ik een beetje tegen hetzelfde aan hoor, dus heel herkenbaar. Maar ze drinkt hier wel water en poept en plast goed, en is vrolijk. Dus maak me verder niet zo'n zorgen. In de nacht drinkt ze dan weer wel goed en veel, tsja zou ook liever willen dat ze een hele nacht doorsliep. Maar ach ook wel weer fijn dat ze dan goed drinkt.
2 jaar geleden
Bij ons ook wel hetzelfde. Hij eet super goed en vind ook alles prima. Tot een week of 2 geleden was de borst of afgekolfde melk zijn drinken en dronk hij geen water. Wij hebben altijd water bij het eten aangeboden of thee en meneer weigerde of dronk bijna niks. Dit uit een gewone beker en/of tuitbeker. Nu ineens heeft hij door hoe hij moet drinken en wil hij steeds ‘zelf’ uit z’n tuitbeker drinken. We hadden zelfs tegen principe in al diksap gehaald, maar hij drinkt nu moeiteloos water. Niet uit een normale beker, maar in ieder geval prima. Krijgt daarna nog wel vaak de borst aangeboden.