10 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons is ie er ook hele lange tijd geen fan van geweest. Na een paar happen brood gooide hij het op de grond. Geen goede truc maar bij ons werkte doorzetten. 3 maanden lang hem iedere keer brood gegeven (6 tot 9 maanden9 en iedere keer gooide hij het op de grond. Van de een op andere dag at ie ineens 2 boterhammen met korst en al. Waarom, geen idee. Misschien afwachten? En als ie het niet eet is het ook niet erg. Dan kun je hem wat anders aanbieden dan brood.

2 jaar geleden

Crackers en beschuit al geprobeerd? Of geroosterd brood? Gaat hier beter in fases dat 1 van de 2 ineens geen brood wil. De 2e eet hier goed brood, zou willen dat hij zoete aardappel e.d. meer at 馃槄

2 jaar geleden

Crackotte's gaan hier heel goed. Dus misschien iets van crackers?

2 jaar geleden

Misschien pap geven dan krijgje kleintje ook de vezels binnen 馃榿

2 jaar geleden

Geroosterd brood of beschuit is wel een goed idee! Cracottes vind hij indd lekker. Pap vind hij heerlijk, dat geef ik als ontbijt.

2 jaar geleden

Je zou zeggen weinig verschil, maar je zou ook een broodjes kunnen geven bijvoorbeeld. Surinaamse puntjes, pistoletjes, een croissant?

2 jaar geleden

Och hier ook. Ik biedt het regelmatig aan, maar crackers en pap blijven favoriet. Prima 馃し

2 jaar geleden

Geroosterd was een goede oplossing! 1 boterham erin gekregen 馃槀.

2 jaar geleden

Je kunt wentelteefjes maken, of dit met banaan bijvoorbeeld. Heeft een wat lekkerdere smaak, en kan je ook savonds maken om koud te geven overdag!

2 jaar geleden

Ik haal tegenwoordig tarwe roggebrood en snij dat in reepjes. Gaat er super in onderweg. Brood is wat steviger dan gewoon brood. Let wel op of je kindje het aankan roggebrood wordt eigenlijk pas later geadviseerd, maar daar kwam ik pas later achter. Ben krijgt er geen krampjes van en poept er goed op 馃槄. Ik koop het bij de jumbo. Ben was bijna 10 maanden toen ik het begon te geven.