8 Reacties

2 jaar geleden

Ja precies het zelfde hier!! Ik volg!

2 jaar geleden

hier ook..ik denk toch krampjes. Ik dacht misschien opvolgmelk nr 2?

2 jaar geleden

hier ook..ik denk toch krampjes. Ik dacht misschien opvolgmelk nr 2?
Daar zijn wij nog niet helemaal op over. Wel zijn we maagzuurremmers nu gaan afbouwen door dit en langzaam over aan het gaan naar gewone melk ipv hero comfort. Dit allemaal na het beginnen van de helse nachten Echt stipt 6 maanden (uitgerekende datum) helse nachten weer😭

2 jaar geleden

Bij onze dochter is het obstipatie, gespannen buikje , krampen en idd overspannen. Als ik banaan in haar fruithapje doe heeft ze er ontzettend last van 😟

2 jaar geleden

Onze zoon doet dit al vanaf 5 maanden, terug aanleggen is wat hier helpt. Soms is het een te volle luier, zoals net 😅. Maar meestal gewoon nog trek/mama warmte/liefde nodig, ja specifiek mama 😕. Als ik hem daarna wegleg gaat hij gewoon lekker liggen en slaapt hij binnen enkele min weer lekker in.

2 jaar geleden

Heeft ze al tandjes? Hier ook veel overstrekt slapen 3 weken lang (en krijsen overdag), maar nu de tandjes bijna door zijn (bij 1 is het tandvlees al open en komt de tand door) is het opeens veel minder.

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Heeft ze al tandjes? Hier ook veel overstrekt slapen 3 weken lang (en krijs ...
Thanks! Ja zou het ook nog kunnen zijn. de twee onderste snijtanden zijn al door. Ik gok dat er een hoektandje doorkomt maar om eerlijk te zijn zie ik niet zo veel. Ze is wel echt huilerig en opeens veel aan het sabbelen. Had ze bij de andere tandjes niet overigens.

2 jaar geleden

Mijn zoontje dat dat nu ook steeds! Zou ook geen oorzaak weten, hij ligt nu letterlijk de hele nacht in die overstek houding te slapen. Hoop dat dit snel weer voorbij is want dit kan toch niet fijn zijn zo🤷🏻‍♀️