Wij zijn op vakantie geweest met ons zoontje van 9 maanden en hij heeft elke nacht bij ons geslapen omdat hij onmogelijk in zijn eigen camping bedje wou liggen. We hebben alles geprobeerd. Nu hoopte ik dat hij terug lekker in zijn eigen bedje zou slapen zoals hij daarvoor altijd wel deed. Maar nu weer drama. Zijn eerste tandjes zijn nu aan het doorkomen. Misschien dat het daar ook mee te maken heeft? Heeft iemand tips voor mij aub. Weet niet goed hoe ik het moet aanpakken.
Heb je het boekje slaap kindje slaap gelezen? Methode is- van Estiville- om je kindje door te laten slapen. Zijn vast meer methoden, maar dit werkte voor ons!
Bij nacht 3 sliep hij! Had het ook aangeraden bij vrienden. Werkte voor hun ook. Hoop dat dit voor je ook werkt. En wellicht dat er andere mensen hier een ander tip kunnen geven?
Bij ons bij de tandjes werd hij vaak wakker, was hij heel hangerig en wilde hij ook alleen tussen ons in liggen. Of eigenlijk alleen tegen mij aan, aan de borst slapen. Als ik wegging werd hij boos en had super veel pijn. Een zetpil hielp bij ons en na een paar dagen was het ineens over en sliep hij weer door in z’n eigen bedje de hele nacht.