10 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter draag Bobux schoentjes dat word veel aangeraden als ze beginnen met staan en lopen

2 jaar geleden

hier alleen nog pantoffies en blote voeten maar vroeg t mij ook af! misschien geen slecht plan we zijn straks een aantal weken weg teva's ofzoiets dacht ik of barefoot soles

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

hier alleen nog pantoffies en blote voeten maar vroeg t mij ook af! misschi ...
Wat ook een aanrader is voor in de douch of vakantie of in het water of strand https://slipstopshoes.nl/

2 jaar geleden

Mijn oudste zoon heeft zo lang mogelijk op blote voeten 'gelopen' totdat hij buiten aan de hand ging lopen. Toen gestart met Shoesme schoentjes met een flexibele zool. Zo wil ik het bij mijn jongste ook doen.

2 jaar geleden

Ben ook benieuwd naar de tips. Wij gaan eind augustus naar Griekenland, en onze kleine is al een aantal weken aan het optrekken/cruisen langs meubels en met ondersteuning wat losse stapjes aan het zetten. Ook met het kruipen over de grond buiten ben ik bang dat haar voetjes/tenen beschadigen, zeker straks op vakantie. De schoentjes van Bobux zien er inderdaad goed uit, als ik daar naar de fases/categorieën kijk kom je wel al op echte 'schoentjes' uit naar mijn idee.

2 jaar geleden

Meestal blote voeten Maar inderdaad voor buiten wordt het al wat lastiger Hier ook bobuxjes als tussenoplossing, echt een gemak!

2 jaar geleden

Belangrijk is een dun leren lapje als zool, dat is genoeg. In sommige landen worden blote voeten als vies en respectloos gezien, dus kijk daar even naar voor je kiest voor blote voeten.

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Meestal blote voeten Maar inderdaad voor buiten wordt het al wat lastiger H ...
Heb jij dan de bobux-slofjes of al de volgende stap?

2 jaar geleden

Ons zoontje van 10 maanden heeft op vakantie, In het zwembad en met gewoon staan, watersandalen gedragen. Echt een aanrader

2 jaar geleden

Reactie op Izzy94

Heb jij dan de bobux-slofjes of al de volgende stap?
De soft sole, zo kan ze ook rustig kruipen en dubbel plooien zonder dat ze last heeft dat ze die schoentjes aanheeft. Ik vind ze genoeg bescherming bieden voor de ruwe stenen buiten dus wij zijn content zo op dit moment. Over 2maand zal het wel weer anders zijn 😅