12 Reacties
4 jaar geleden
Mijn zoontje slaat ook met z’n rechterarm opeens. Hij lijkt t gewoon leuk te vinden
4 jaar geleden
Doet mijn dochter hier ook slaan met haar arm, dat vindt ze inderdaad geweldig. Van haar nekje hier ook niet bekend
4 jaar geleden
Heeft dit niet te maken met dat ze de armpjes/benen nu gecontroleerder en individueel kunnen bewegen? Misschien aan het ontdekken? Als het niet alleen met slapen is.
Mijn zoontje is met inslapen ook weleens onrustig. Op de buik is ie dan even aan het zwemmen of op de rug idd even met het hoofd heen en weer draaien, met de handjes spelen of met de armen zwaaien. Maar ik geloof dat dat best normaal is dat baby's onrustig in slaap vallen.
4 jaar geleden
Hier altijd met linkerarmpje dat hij slaat tegen de spijlen van het ledikant.
4 jaar geleden
Oh, ben ik vreemd dat wij ons er niet druk om maakten? 😂Hier ook allebei, rillingen en armpje. Armpje zwaait ze steeds heen en weer, langs de spijlen van haar bedje soms ook met de speen in haar handen🙌🏽😩 of gewoon als ze aan 't spelen is of de fles drinkt.. Rillingen lijkt wel een nieuwe prikkelverwerking hier, net naar haar hapje of gewoon random.. Doen wij ook wel eens☺️
4 jaar geleden
Onze dochter is ook sinds een week of 2-3 heel wild met haar armen. Hoe harder ze mept hoe leuker ze het vind….. onze gezichten zijn in bed niet meer veilig🙈